To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
TEST: Kako blizu sta si s partnerjem? Odgovorite na 5 preprostih vprašanj.
TEST: Kako blizu sta si s partnerjem? Odgovorite na 5 preprostih vprašanj.

8 prehranjevalnih navad, ki vam bodo pomagale do vitkejšega trebuha

8 prehranjevalnih navad, ki vam bodo pomagale do vitkejšega trebuha (foto: Profimedia) Profimedia
22. 11. 2016

Pridno telovadite in delate vaje za jedro, pa se okoli pasu še vseeno malce nabira? Poskusite z naslednjimi prehranjevalnimi navadami.

1. Jejte pogosteje

Poudarek na pogosteje in ne več! Zakaj velja poskusiti? Nekateri so prepričani, da z izpuščanjem obrokov prihranijo pri kalorijah. Tega ne priporočamo. Jejte redno, tako boste izbirali pametneje, predvsem pa se boste izognili napadom lakote. Poskusite se tega držati tri tedne.

Nasvet: čeprav nam je vsem seštevanje kalorij odveč, je koristno za začetek. Prvi teden zapišite vse, kar ste v enem dnevu pojedli, da boste dobili občutek za količino.

2. Dieta za šesterčke

V dieto se uvrščajo živila, ki so bogat vir beljakovin, vlaknin in zdravih maščob. Naj vsak obrok vključuje eno od naslednjih živil:

  • mandlji in drugi oreščki
  • stročnice
  • špinača in druga zelena zelenjava
  • mlečni izdelki
  • ovseni kosmiči
  • jajca
  • puranje in drugo pusto meso
  • kikirikijevo maslo
  • olivno olje
  • polnozrnat kruh
  • jagodičje

3. Pijte vodo

Nič kaj presenetljive niso besede strokovnjakov, da je današnji človek kronično dehidriran. Tega se največkrat ne zavedate, kajti če ne občutite žeje, še ne pomeni, da vode ne potrebujete. Eden od razlogov je tudi ta, da marsikdo ne prepozna občutka za žejo in lakoto. Poskusite v naslednjih dneh pred vsakim obrokom popiti kozarec vode.

4. Ne pozabite na beljakovine

Več: Vloga in pomen beljakovin v prehrani

5. Odmerjanje ogljikovih hidratov

Nikar se ne izogibajte ogljikovim hidratom, le z drugačnim urnikom začnite. Več jih zaužijte pri zajtrku in pred ter po vadbi. Strokovnjaki predlagajo gram ogljikovih hidratov na 0,5 kilograma teže.

Na vašem jedilniku naj bodo torej tudi: krompir, rjavi riž, polnozrnate testenine ...

6. Več pozornosti zelenjavi

En paradižnik poleg zrezka in solatni list v sendviču nikakor ni dovolj. Zelenjava je polna vlaknin, ki so vaše prijateljice.

Hrana, bogata z vlakninami, je popolna iz več razlogov: več časa potrebujete, da jo prežvečite, posledično jeste počasneje in verjetno manj. Poleg tega se takšna hrana tudi dlje časa prebavlja.

Da ne omenjamo vseh vitaminov in mineralov, s katerimi boste oskrbeli svoje telo, če boste jedli več zelenjave.

7. Bodite prisotni

Večina obrok zaužije na hitro. Velika verjetnost, da kar pred računalnikom ali med gledanjem televizije. Tako pojeste več kot bi sicer. Ko je čas za obrok, naj bo to čas le za obrok. Osredotočite se, uživajte ob vsakem grižljaju. Vzemite si torej čas in v resnici okusite hrano ter njeno teksturo.

8. Mini trik

Koliko bi radi tehtali? Zdaj težo pomnožite z 1,5. Številka, ki jo boste dobili vam pove, koliko proteinov na dan naj bi zaužili. Razporedite jih čez dan.

A to naj vam služi le za orientacijo za začetek, sicer se je o tem pametno posvetovati s strokovnjakom. Številka se namreč razlikuje od posameznika do posameznika, saj tu pomembno vlogo igra več faktorjev: od tega, kakšen je vaš življenjski slog, koliko se gibate, ali dovolj spite, pa do tega, katera živila so na jedilniku.

Preberite še: 8 korakov, da se znebite stranskih maščobnih blazinic

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri