fitnes-vadba-trening

Nedolgo nazaj smo ponovno naleteli na to: nekateri podatki pravijo, da je kar 90 predstavnic lepšega spola nezadovoljnih s svojim videzom. Številka je zares nora, zato smo zbrali nekaj pomembnih podatkov za vse dame, ki se želijo preoblikovati.

1. Pripravite se na popolno akcijo

Dobre rezultate boste dosegli le, če boste zares odločni in boste znali tako svojo glavo in svoje telo prepričati, da morate živeti drugače. Svoje možgane morate pripraviti na novo življenje, da se bo telo moralo odpovedati kakšnim dobrotam, vstati uro prej in oditi na telovadbo.

2. Telo morate prepričati, da mislite resno, zato je vztrajnost zelo pomembna

Telo pripravite na stres, ko bo mislilo, da je še lačno, ker je bilo prej, na primer, navajeno na več hrane, čeprav bo v resnici sito. Začetek je vedno zelo težak! A morate biti vztrajni, dajte sami sebi čas, da najdete nov ritem prehranjevanja in gibanja. Dovolj počivajte, da ne boste pregoreli, in da vam bo telo hvaležnost vračalo z voljo in vnemo.

3. Najmanj 10 dni boste potrebovali za prve vidne rezultate

Kakor je vaše telo odklonilno do sprememb, pa je po drugi strani zelo prilagodljivo. Če bo vedno znova dobilo vase iste dražljaje, se bo kmalu prilagodilo na novo situacijo in rutino. A seveda se dieta ne bo poznala takoj, vsaj deset dni potrebujete za vidne in očitne rezultate.

4. Ženske za uspeh potrebuje: 80 odstotkov diete in 20 odstotkov gibanja

Modra misel pravi, da ne moreš preteči slabe diete. In to je zelo res. Tudi če še toliko migate, tečete, telovadite ... ne bo tako vidnih uspehov, če boste še naprej jedli slabo, kalorično hrano v prevelikih količinah. Tudi trebušne mišice se bodo videle le, če se boste držali določene diete. Pravilna izbira hrane je najbolj pomembna za preoblikovanje vašega telesa.

5. Počasneje začnete, hitrejši bodo rezultati

Ego je zelo močan del vaše osebnosti. Njegovo delo je, da vas prepriča, da ste super fit, krasni in čudoviti. Fitnes trenerji pravijo, da kar 85 odstotkov ljudi na prvem treningu meni, da so v boljši formi, kot so v resnici. A verjemite, da bodo rezultati veliko hitrejši, če se boste počasi aktivirali, da ne boste telesa spravili v prevelike bolečine in tegobe. Saj poznate pregovor – Počasi se daleč pride.

6. Spremembe so neprijetne

Del preoblikovanja telesa in vaših navad je tudi spoznanje, da morate sprejeti prijetni del neprijetnosti. Na primer, ko bo trening zelo naporen, se vam bo po glavi podilo kup idej, zakaj bi bilo pametno odnehati. A če ste na poti sprememb, ne smete odnehati, prav takrat, ko je najtežje, morate nadaljevati in vztrajati.

7. Hidrati niso ne dobri ne slabi, pomembno je, kako jih jeste

Sami spoznajte, kdaj lahko jeste ogljikove hidrate. Po navadi je najbolje kakšni dve uri pred treningom.

8. Leta ne pomenijo nič

Leta ne pomenijo nič. Pri tridesetih si ne smete reči, da vas pač zbada v križu, ker so leta tukaj. Priznajte si, da enostavno niste v formi. Če boste telovadili in zdravo jedli, boste imeli pri petdesetih več energije kot sredi dvajsetih. Leta za dobro počutje ne pomenijo nič, vse je v vaših rokah in glavah.

9. Sladkor in alkohol bosta resno upočasnila vaš napredek

Seveda nimamo nič proti zabavi, koščku torte in kozarcu dobrega vina – vse to je super. A preoblikovanje telesa je naporna stvar, zato si je nikar ne otežujte. Še tako mali prekrški vas bodo zavirali. Odpovejte se pregreham vsaj za nekaj mesecev, da vaše telo povsem prevzame zdrave navade.

Ste se že pridružil Aktivni izzivu? 

Pridružite se zdaj - program je namreč sestavljen tako, da ga lahko začnete kadarkoli. Pomembno je le, da najprej opravite test, nato pa sledite dnevom.

Poleg odličnih treningov vas čakajo še

  • nasveti,
  • slastni recepti,
  • za dodatno motivacijo in recepte pa bo poskrbela tudi Alenka Košir.

Med vsemi, ki se boste prijavili na izziv, bomo tudi vsak teden izbrali štiri in jim podelili nagrade, na koncu pa nekoga čaka še velika nagrada - letna zaloga ribjih izdelkov Delamaris!

PRIJAVE AKTIVNI IZZIV

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

5 načinov, kako premagati največje mentalne ovire pri vadbi

Običajno je največja ovira, ki preprečuje, da bi dosegali boljše rezultate, le v vaši glavi. Znebite se teh izgovorov in začnite uživati v gibanju.

28-dnevni fitnes izziv: 14. DAN - 11 TOP nasvetov, kako ohraniti motivacijo

Ker vemo, kako težko je včasih ohraniti motivacijo, smo zbrali 11 top nasvetov, s pomočjo katerih vam bo uspelo ohraniti motivacijo vse do konca našega izziva.

Lahko samo z dieto izgubite ravno toliko trebušne maščobe kot z vadbo?

Velik trebuh sodi med najnevarnejšo obliko debelosti. Pojavijo se težave s spanjem in bolečine v hrbtu, a to še zdaleč ni vse.
Izbor uredništva

Nagradni izziv: Spravite prebavo v red!

Prebava je eden od najpomembejših procesov v našem telesu, zato ima velik vpliv na naše počutje in zdravje. Že imate svojo...

Več...

7 opozorilnih znakov, da ne poslušate svojega srca

Preverite, ali ste zares sposobni poslušati sebe?

Več...

FOTO: 7 vaj, s katerimi boste telo spravili v odlično formo

S temi sedmimi vajami lahko spravite telo v odlično formo. Ni vam treba porabiti več kot 10 minut na dan, ne potrebujete nobene...

Več...
Najbolj brane vsebine

Skrivnost hujšanja, o kateri nihče ne govori

"Bila sem ena tistih. Debeluška, ki so jo v šoli neprestano zbadali. Ena tistih, ki se je "skrivala" za širokimi in prevelikimi oblačili, celo v bazen nisem šla nikoli brez majce. Zdaj sem v precej boljši formi, vendar se moje učenje ne zaključi tukaj."
Več...

Odlične ideje za jesensko-zimske izlete v Avstrijo

Sprehod po enem od avstrijskih mest ali prvo smučanje. Zagotovo boste našli idejo za vaš naslednji izlet preko meje. 
Več...

5 stvari, ki bi jih morali početi vsak dan, če imate radi sebe in svoje telo

Telo nam omogoča veliko stvari, kar opazimo šele, ko česa ne zmoremo več. Ravnate z njim, kot si zasluži, ali temu ne posvečate veliko pozornosti?
Več...

21-dnevni wellness izziv: Dobro sem

Naše telo je čudovit instrument, ki zaživi v gibanju. Toda ni samo telo tisto, ki potrebuje našo pozornost. Prebudimo tudi pozitivna čustva in poskrbimo za dobro počutje. Pridružite se 21-dnevnemu wellness izzivu Dobro sem.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri