10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Kako izboljšati motivacijo za vadbo?

Kako izboljšati motivacijo za vadbo? (foto: profimedia) profimedia
2. 9. 2018

Vsi imamo dneve, ko bi vadbo najraje izpustili za kakšen teden ali dva. Če vas takšne misli kar nočejo zapustiti, se spomnite, kako lahko motivacijo spet prikličete nazaj.

Telovadite vsaj 10 minut

Kadar se vam zares ne ljubi telovaditi, si zastavite lažji cilj: vadbi boste namenili zgolj 10 minut časa, vendar boste vložili veliko truda. Če po končanih kratkih minutah še vedno ne boste hoteli nadaljevati, se odpravite domov. Skoraj zagotovo pa boste ostali in izpeljali trening.

Poslušajte glasbo

Glasba ima velik vpliv na počutje in razpoloženje, zato si v slabih dneh zavrtite vnaprej pripravljene pesmi, ki vas bodo razvedrile. Naj imajo hiter ritem in besedilo, ki vas bo motiviralo. Prej kot se boste zavedali, boste vstali iz kavča in obuli športne čevlje.

Pokličite prijatelja

Najdite prijatelja za vadbo, tudi če boste trenirali sami. Obveščajta se o tem, kdaj bosta opravila vadbo in katere vaje bosta izvedla. Ko bi raje počeli kaj drugega, kot se odpravili na trening, pokličite prijatelja, ki vas bo spodbudil in spomnil na vse pozitivne strani, ki jih prinaša gibanje. Poleg tega se lahko dogovorita za (zdravo) nagrado, na primer smuti v najljubši kavarni.

Poskusite nekaj povsem novega

Dolgčas nam lahko postane tudi, ko dlje časa opravljamo iste vaje. Če menite, da je to vzrok, da ste spet manjkali na uri aerobike, prihodnjič poskusite nekaj novega, na primer plezanje, kolesarjenje, plesni tečaj, vadbo za moč … Z rednim menjavanjem vrst vadbe se boste izognili dolgočasju, poleg tega pa boste postali bolje fizično pripravljeni in osvojili spretnosti, ki vam bodo prišle prav pri vaši najljubši vadbi.

Začnite s kardio vadbo

Ko se zasačite, da zavlačujete s pripravo športnih stvari in odhodom na vadbo, začnite s kardio vajami, na primer s hitro hojo, tekom ali kolesarjenjem. To bo pospešilo srčni utrip in prekrvavitev ter vas pripravilo na terning. Hitro boste izboljšali tudi razpoloženje in se vsega skupaj lotili bolj zagnano.

Pijte vodo

Dehidracija povzroča težave tudi možganom, kar boste med drugim opazili kot slabo voljo. Če ste slabo razpoloženi že preden se napotite na vadbo, spijte nekaj vode. To bi vas moralo malce prebuditi in vam dati potreben zagon za gibanje. Med rekreacijo pa se tako ali tako sproščajo hormoni sreče, ki vas bodo še dodatno spravili v boljšo voljo.

Preberite tudi: 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri