To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

FOTO: 7 vaj, s katerimi boste telo spravili v odlično formo

14. 9. 2018

S temi sedmimi vajami lahko spravite telo v odlično formo. Ni vam treba porabiti več kot 10 minut na dan, ne potrebujete nobene posebne opreme ... Opremite se le z vztrajnostjo.

Slika 1/7

Če boste vse delali pravilno, potem boste dosegli odlične rezultate samo v mesecu dni, za nagrado pa se boste še navadili vsak dan gibati. Če želite še bolj napredovati, potem vaje podvojite.

Vaje izvajajte najmanj 10 minut. Vsaki vaji določite svoj čas.

Na primer:

Počep: 2 minuti
Plank: 1 minuta
Sklece: 1 minuta
Vaja z medicinko: 2 minuti
Dvig bokov: 1 minuta
Izteg roke in noge: 1 minuta
Trebušnjaki: 2 minuti

Če imate več časa, naredite več krogov. Če želite napredovate, vaje otežite.

PA ZAČNIMO ...

POČEP

Stari dobri počep. Je ena izmed osnovnih vaj, ki ste jih izvajali že v šoli. Poznamo veliko različic te zelo učinkovite vaje. Morda več, kot mislite.

Pri počepu je zelo pomembna vloga močne trebušne stene, ki omogoča vzpostavitev abdominalnega pritiska in stabilnost hrbtenice, še posebej, ko izvajate počep z obremenitvijo.

Počasi in kontrolirano se spustite do pravokotnega položaja v kolenih (90 stopinj), da je stegnenica vzporedno s tlemi. Ves čas imejte v mislih, kot da se usedate na stol. Sama izvedba počepa posnema gibanje, ko se usedemo na stol in vstanemo z njega. Kolena se ves čas gibljejo v smer, kamor so obrnjena stopala.

Profimedia


Poskusite tudi: 1 vaja, 28 dni, novo telo!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri