S temi sedmimi vajami lahko spravite telo v odlično formo. Ni vam treba porabiti več kot 10 minut na dan, ne potrebujete nobene posebne opreme ... Opremite se le z vztrajnostjo.

Slika 1/7

Če boste vse delali pravilno, potem boste dosegli odlične rezultate samo v mesecu dni, za nagrado pa se boste še navadili vsak dan gibati. Če želite še bolj napredovati, potem vaje podvojite.

Vaje izvajajte najmanj 10 minut. Vsaki vaji določite svoj čas.

Na primer:

Počep: 2 minuti
Plank: 1 minuta
Sklece: 1 minuta
Vaja z medicinko: 2 minuti
Dvig bokov: 1 minuta
Izteg roke in noge: 1 minuta
Trebušnjaki: 2 minuti

Če imate več časa, naredite več krogov. Če želite napredovate, vaje otežite.

PA ZAČNIMO ...

POČEP

Stari dobri počep. Je ena izmed osnovnih vaj, ki ste jih izvajali že v šoli. Poznamo veliko različic te zelo učinkovite vaje. Morda več, kot mislite.

Pri počepu je zelo pomembna vloga močne trebušne stene, ki omogoča vzpostavitev abdominalnega pritiska in stabilnost hrbtenice, še posebej, ko izvajate počep z obremenitvijo.

Počasi in kontrolirano se spustite do pravokotnega položaja v kolenih (90 stopinj), da je stegnenica vzporedno s tlemi. Ves čas imejte v mislih, kot da se usedate na stol. Sama izvedba počepa posnema gibanje, ko se usedemo na stol in vstanemo z njega. Kolena se ves čas gibljejo v smer, kamor so obrnjena stopala.

Profimedia


Poskusite tudi: 1 vaja, 28 dni, novo telo!

Sorodni članki
None

Kakšne prednosti ima večerna vadba?

Znano je, da nas jutranja vadba dokončno prebudi iz spanja in napolni z energijo za nov dan. Poleg tega popoldne ostane več časa za druge aktivnosti. Kaj pa, če niste jutranji tip...

Kako poskrbeti za odlično formo in kondicijo

S tekom? Tek sprošča, odpravlja stres, krepi srčno-žilni sistem, raziskovalci pa so odkrili, da smo pravzaprav ustvarjeni za tek. A vsi...

VIDEO: 6 top vaj za oblikovanje telesa

6 odličnih vaj, da boste v top formi. Do poletja! Za trening ne potrebujete telovadnice in ure prostega časa. Dovolj je 5 minut in malo prostora v dnevni sobi. Pa začnimo!
Najbolj brane vsebine

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.
Več...

Jesenski okusi: Polnjena in pečena jabolka

Ko boste preizkusili naslednji recept, boste oboževali jabolka. Sladica je primerna tudi za jesenske zabave ali le kot sladek prigrizek na deževen dan.
Več...

Če opazite naslednje znake, je z vašim črevesjem (verjetno) nekaj narobe

Z nezdravim črevesjem povezujemo nekatere znake, ki ste jih verjetno pripisali čemu drugemu. Preverite, ali jih imate.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri