To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Trening, ki ga lahko naredite kjerkoli v naravi

Trening, ki ga lahko naredite kjerkoli v naravi (foto: Profimedia) Profimedia
22. 4. 2017

Seveda nimamo nič proti fitnes studiem, a vseeno jo nekajkrat na teden, ko sije sonce in pihlja prijeten pomladni veter, mahnite na telovadbo v naravo. Če ne marate teka in vam je hoja premalo, imamo za vas pravi trening, ki ga lahko naredite kjerkoli v naravi.

Eksplozivni dvigi

Vaja za stegna, biceps, ramena in hrbet

Najdite kakšno vejo, na katero se lahko obesite, ali pa na stadionu in trimu poiščite drog. Skočite na vejo ali drog iz nizkega počepa ter se povlecite visoko nad palico. Uporabite vse mišice, od stegenskih do tistih na ramenih.

Naredite čim več ponovitev v 60 sekundah. Če želite vadbo še malo otežiti, med vsakim poskokom naredite še skleco.

Sklece na klopci

Vaje za prsi in ramena

Pri tej vaji lahko na navadni klopci ali tisti simpatični iz polovice debla naredite kar tri vaje.

  • Pri prvi daste lahko noge na klopco, roke na tla in naredite 10 sklec.
  • Potem se obrnite in naredite sklece z rokami na klopci.
  • Tretja različica pa je, da sedete na klopco, se primete za rob ter ob klopci spuščate telo gor in dol.

skleca

Poskoki v zrak

Vaje za meča

Visoko skočite v zrak, odrinite se s celim telesom. Roke dvignite v zrak, iztegnite noge. Ta skok ponavljajte eno minuto, nato pol minute počivajte in ponovno skačite eno minuto.

Izpadni korak nazaj na klopci

Za čvrsto zadnjico

Stopite pred klopco, tako da ji kažete hrbet, dajte nogo nanjo ter delajte počepe. Trup naj bo vzravnan in mišice napete. Naredite 10 počepov na vsako nogo – tri serije.

Izpadni korak

Vstajanje

Vaje za glutes in stegna

Sedite na rob klopce, roke dajte gor ter skočite v zrak, nato znova sedite in ponovno skočite. Vajo ponavljajte eno minuto. Vaja je težja, če vmes ne sedete na klop, ampak se samo spustite do sodečega položaja in se hitro odrinete. Vajo lahko delate tudi samo na eni nogi.

Atletske vaje

Vaje za zadnjico, stegna, meča

Najdite dolg hrib. Začnite pod hribom, najprej skočite na desno nogo, nato na levo, hitro menjajte smeri. Lahko naredite tudi več hitrih tekov v klanec ter se v lahkem drncu spustite navzdol.

Vojaški poskoki

Vaje za prsi, roke in noge

Saj veste, to so tiste vaje, ki smo jih delali že v osnovni šoli. Vojaški poskok oziroma burpee je vaja z lastno telesno težo, sestavljena iz več gibov, ki jih izvajamo povezano. Vaja še danes velja za eno od boljših krepilnih vaj. Vključuje tri osnovne gibe – počep, skleco in skok, od vadečega pa zahteva ogromno energije, gibčnost, kondicijo in moč. Aktivira mišice celotnega telesa, konkretno pospeši metabolizem in s tem seveda porabo kalorij.

Stopanje na klopco

Noge za zadnjico in stegna

Enostavno najprej desetkrat stopite na klopco z levo nogo, nato še z desno. Trup naj bo vzravnan in mišice napete.

Vaja stopanje na klop

Sklece

Vaje za roke

Za konec naredite še trikrat po 12 sklec. Roke naj bodo dovolj narazen, telo ravno in gremo. Sklece so odlična vaja z lastno telesno težo.

Preberite še: Dobre strani pohodništva, ki vas bodo takoj spodbudile za odhod v hribe

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri