To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

3 vaje za odpravo bolečin v kolenih

3 vaje za odpravo bolečin v kolenih (foto: Profimedia) Profimedia
28. 5. 2019

Svojim vadečim vedno rad poudarjam, kako pomembna je redna vadba za vzdrževanje gibljivosti sklepov ter za prožnost vezi in kit.

Z vadbo lahko okrepimo mišice, ki sklepom tako dajejo boljšo podporo, izboljšamo pa tudi prekrvavitev sklepa.

Najpogostejši vzroki za bolečine v kolenu so:
  • obraba sklepnih struktur zaradi pretiravanja z določeno telesno aktivnostjo, na primer s tekom, ali
  • preobremenitev zaradi prekomerne telesne teže.

Večina ljudi meni, da se morajo zaradi bolečin v sklepih izogibati vadbi. Zato boleče sklepe 'zdravijo' tako, da počivajo, jih hladijo ali grejejo, jemljejo protibolečinska zdravila. Vendar so to le kratkoročne rešitve.

Bolečine v kolenu lahko odpravimo tako, da okrepimo sprednje in zadnje stegenske mišice ter mišice zadnjice. Celotni kompleks mišic bo sklep stabiliziral in razbremenil.

Primerne vaje, tudi za začetnike

1. VAJA: Izteg kolena

Vajo izvajajte sede, tako da dvigujete nogo do horizontalnega položaja. Naredite večje število ponovitev, na primer vsaj tri serije po 15 ponovitev.

Pozneje lahko vajo otežite tako, da okoli gležnjev dodate uteži.

2. VAJA: Dvig bokov (most)

Ulezite se na tla in pokrčite koleni. Roki sta ob telesu. Stisnite trebušne mišice in mišice na zadnjici ter zadnjico dvignite od tal, tako da boste s trupom in stegni tvorili ravno črto vse od ramen pa do kolen.

3. VAJA: Dvig bokov z iztegom noge

Ulezite se na tla, pokrčite koleni in dvignite zadnjico od tal, tako da naredite most.

Stisnite mišice na zadnjici in na stegnih ter dvignite levo stopalo nekoliko od tal. Pazite, da pri tem ne spustite bokov navzdol – s trupom tvorite ravno linijo vse od zadnjice pa do ramen.

Z vsako nogo naredite 30 dvigov.

Okrepljene mišice vam bodo omogočile hojo, tek in tudi poskoke brez bolečin.

Preverite še:

Pripravil: Vanja Cipot, osebni trener

Največkrat me ljudje obiščejo zaradi želje po izgubi kilogramov in preoblikovanju telesa. Česar vam ni uspelo narediti samemu v večletnem trudu, skupaj brez odrekanja in z disciplino uresničimo v samo nekaj mesecih! Redna vadba, pravilna prehrana in čas. Moj cilj je strankino zadovoljstvo!

www.v-team.si

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri