Zakrčenost mišic lahko povzroči nepravilno obremenitev hrbtenice, posledično se pojavijo bolečine, npr. v križu. Najbolj primerne za zmanjšanje bolečine so prav raztezne vaje, med njimi tudi vaje, s katerimi raztezamo mišice kolka. Predstavljamo 4 odlične vaje za zakrčene kolke.

Slika 1/4

'ODPRT KUŠČAR'

Gremo na tla na blazino. Desno nogo premaknemo naprej in odpremo kolčni sklep tako, da stopalo obrnemo navznoter in navzgor ter koleno odpremo. Nasprotno nogo imamo iztegnjeno zadaj. Z dlanmi se upremo v blazino in poravnamo trup. Dihamo sproščeno in zadržimo v položaju nekaj sekund, potem zamenjamo nogi.

Profimedia


Pripravil: Vanja Cipot, osebni trener

Vanjo lahko poiščete na Celovški cesti 32 v Ljubljani ali mu pišete na vanja@v-team.si oz. ga pokličete na 031 332 334. Več si preberite na www.v-team.si.

Naredite še: 5 minut za čvrsto zadnjico

In preberite to pomembno sporočilo, namenjeno vsem, ki obiskujete ali še zbirate pogum za obisk fitnesa.

Sorodni članki

Trening doma: 4 vaje za krepitev trebušnih mišic

Predstavljamo niz vaj, za katere res ne morete najti smiselnega izgovora: kako okrepiti trup doma s pomočjo navadne krpe za pomivanje.

Kako preprečiti težave z ahilovo tetivo?

Vse več rekreativnih in profesionalnih tekačev se srečuje z bolečino v tetivi, najdaljši in najmočnejši kiti v telesu, ki povezuje mišice goleni s petnico. A tudi vse…

5 vaj po teku - če želite teči bolj učinkovito in brez bolečin

Pisarniška služba in potovanja našemu telesu prav nič ne koristijo. Zato se s pomočjo vrhunske maratonke in tekaške trenerke naučite, kako sprostiti zakrčene upogibalke…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri