plank

Ena vaja, ki vključuje celo telo in ima mnogo pozitivnih učinkov. Veste, zakaj bi se je morali lotiti vsak dan?

Ne potrebujete pripomočkov, veliko prostora in ni vam treba oditi v telovadnico. Vajo lahko izvajate doma, čas pa prilagodite glede na svoje zmožnosti.

Plank bi moral biti vsak dan na vašem urniku, ker:

Lahko prilagodite težavnost, čas, prostor …

Vaja je povsem prilagodljiva. Kot omenjeno, jo lahko izvajate skoraj kjerkoli. Če veliko trenirate in imate dovolj kondicije, enostavno podaljšajte čas ali izberite različico planka, ki vam predstavlja večji izziv. Za začetnike je primeren osnovni položaj, štoparico pa nastavite na 30 sekund. Če zmorete več, še toliko bolje!

Se boste počutili močnejše pri drugih športih

Ko boste okrepili zgornji in spodnji del telesa, boste opazili, da imate več kondicije za druge športne aktivnosti. Nadzorovanje telesa (vzravnan hrbet, iztegnjen vrat, zadnjica na ravno pravšnji višini) vam bo pomagalo izpopolniti gibe.

plank

Ga nikoli ne morete natrenirati

Ko ste dobro izurjeni in vam 1 minuta planka ne povzroča večjih težav, podaljšajte čas. Lahko spremenite položaj in preizkusite stranski plank, se poigrate z nagibanjem bokov, menjanjem rok, visokim in nizkim plankom … V njem boste vedno videli izziv.

Ga razporedite v več delov dneva

Zastavite si cilj, koliko minut na dan želite posvetiti tej vaji. Razporedite jih v jutro, odmor v službi in popoldanski čas. Tako boste vsak dan poskrbeli za dovolj gibanja, tudi takrat ko je na urniku počitek ali lahek trening. Za motivacijo lahko v izziv vključite tudi prijatelje.

Z majhnim lahko dosežete veliko

Z eno vajo boste opazili veliko pozitivnih rezultatov. Takšno miselnost lahko prenesete tudi na druga področja. Pomembno je, da si zastavljate majhne zmage in spremljate napredek. Le tako boste ostali motivirani vse do cilja.

Preberite tudi: 

Sorodni članki

Tedenski izziv: S sklecami utrjujemo telo!

Vsak dan nekaj minut posvetite eni vaji, s katero delate na moči in utrjujete telo. Prve rezultate boste opazili že kmalu in upamo, da vas spodbudijo za nadaljevanje.
None

Kaj ne sme manjkati pri opremljanju domače telovadnice?

Vsi, ki prisegate na treninge doma, ne pozabite na pripomočke, ki vadbo naredijo še bolj učinkovito. Ne potrebujete naprav, le nekaj malenkosti, s katerimi bo domača telovadnica vaš...

Spomladanski izziv z žogo 2. DAN: Za raven trebuh in oblikovane trebušne mišice

Drugi dan spomladanskega izziva se potimo za poudarjene trebušne mišice, ki jih boste poleti ponosno pokazali v svojih najljubših kopalkah. Ste pripravljeni?  
Najbolj brane vsebine

12 stvari, ki jih samozavestni ljudje ne delajo

Prijemi, s katerimi poskrbite za več samozavesti in boljše počutje.
Več...

4 načini, kako slišati sebe (in to ni meditacija)

Vsi lahko prisluhnemo svoji intuiciji, le naučiti se moramo prepoznati, kateri glas je pravi. 
Več...

Kako se osvoboditi negativnih misli?

Negativne misli vplivajo na vaše počutje in vedenje, zato se morate naučiti, kako se spopasti z njimi.
Več...

Kaj lahko vprašate partnerja namesto “Kako si?” - 20 vprašanj

Komunikacija je eden pomembnejših stebrov razmerja, zato poskrbite, da bo med vama tekla gladko.
Več...

Kako se spopasti z agresivno osebo?

Tisti, ki imate redno opravka z agresivno osebo, veste, kako težko je lahko z njo sodelovati. Morda vam pomagajo naslednji nasveti.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri