10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Kako bodo obroki po šesti oziroma osmi uri zvečer vplivali na pridobivanje telesne teže?

Kako bodo obroki po šesti oziroma osmi uri zvečer vplivali na pridobivanje telesne teže? (foto: Profimedia) Profimedia
16. 12. 2018

Se boste zaradi večernih obrokov zredili?

Keri Gans, nutricionistka, pravi tako: "Če boste jedli pozno zvečer, se zato ne boste zredili, pač pa se bo to zgodilo, če boste pozno zvečer pojedli preveč."

Pri tem poudari nekaj dejstev.

"Če telo za vzdrževanje zdrave teže potrebuje 7.531 kJ (1800 kCal) dnevno, vi pa ste jih do devetih zvečer zaužili samo 900, jih lahko pred spanjem dejansko zaužijete še 900.

Težava tiči v naslednjem – več časa bo minilo do časa za večerjo, bolj lačni boste, zato to pri večini ljudi pomeni več možnosti za prenajedanje, kar povzroči prekomerno količino največkrat nezdrave hrane. To včasih opišem s prispodobo o učinku domin – tako dolgo ste čakali na hrano, da se potem ne morete ustaviti."

Kaj storiti, če ste ob sprejemljivi uri zaužili uravnotežen obrok, pa ste pred spanjem še vedno lačni?

Najprej preverite, če gre resnično za lakoto.

Vprašajte se: "Sem lačen? Sem jezen? Sem osamljen? Sem utrujen?" Kadar zvečer jemo, to velikokrat nima prav nič opraviti z resnično lakoto in ko boste ugotovili, za kaj v resnici gre, boste lahko prigrizke v poznih urah tudi odpravili.

Če ste zares lačni, pa si privoščite zdrav prigrizek z vsebnostjo 418 kJ (100 kCal) oziroma manj. Pojejte denimo kos sadja ali skodelico jagod, puding z nizko vsebnostjo maščob, kozarec nemastnega mleka, surovo zelenjavo ali pa okoli 170 ml jogurta s sadjem.

Za konec pa dodaja še nasvet

"Po mojem mnenju je pametno jesti ob zgodnejših urah tudi zato, ker boste v tem primeru bolje spali. Veliko ljudem spanje s polnim želodcem škoduje in jim krati krepčilni spanec, če se ne boste dobro naspali, pa boste zjutraj izčrpani in ne boste zaužili zdravega zajtrka. Zato bo najbolj, da se zgodaj odpravite spat – če boste spali, tudi jedli ne boste."

Preberite še: Če poskušate shujšati in se hitro znebiti odvečnih maščobnih blazinic, ne verjemite temu mitu

 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri