Prenajedanje

27. november 2007 | obroki , prenajedanje , vadba , želodec
lakota

Pesimistično naravnani ljudje se pogosteje namesto k vadbi zatekajo k hrani ali cigaretam. Bodite pozitivni, saj vedre misli ustvarjajo motivacijo za zdravo življenje, ki pomaga odganjati bolezni.

Ukrotite apetit tako, da dve uri pred vadbo pojeste zmeren obrok, bogat z ogljikovimi hidrati, in nekaj malega prigriznete takoj po vadbi. Tako se boste izognili prenajedanju, ki vam ne uide, če boste vadili na prazen želodec.

Telo bo zaradi pomanjkanja energije opravilo slabši trening, možgani pa vam bodo po vadbi neumorno sporočali, da ste volčje lačni, in pospravili boste vse, kar vam bo prišlo pod roke.

Sorodni članki

Ali telovadba res povzroči, da pojemo več, kot potrebujemo?

Ali po naporni vadbi morda začutite potrebo po povečanju vnosa kalorij, da bi si lahko opomogli in vzdrževali raven energije?

Bi se morali vadbe lotiti na prazen želodec?

Resnica o hrani pred vadbo in o tem, zakaj se ne morete znebiti trebuha.

Kako veste, kdaj nehati jesti?

Raziskovalci z univerze Cornell so zastavili skupini ljudi preprosto vprašanje: Kako veste, kdaj nehati jesti? Odgovor se zdi samoumeven. Ljudje pač nehamo jesti, ko smo siti…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri