To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

6 živil za lajšanje menstrualnih tegob

6 živil za lajšanje menstrualnih tegob (foto: Profimedia) Profimedia
29. 8. 2017 Vir: liza.aktivni.si

Raziskave so pokazale,  da določena živila - skupaj z zadostno hidratacijo - lahko zmanjšajo menstrualne tegobe.

Nekatere ženske imajo boleče in dolgotrajne menstruacije, druge spet nimajo večjih težav. Ženske iz prve skupine si lahko v "tistih dneh" pomagajo tudi s hrano, ki zmanjšuje napihnjenost in ublaži razdražljivost. Katera živila so še posebej priporočljiva? Preverite v nadaljevanju.

1. Živila, bogata s kalcijem

Raziskave so pokazale, da kalcij zmanjšuje menstrualne bolečine in krče, preprečuje napihnjenost in zadrževanje vode v organizmu. Hkrati izboljšuje koncentracijo in pozitivno vpliva na razpoloženje. Najdemo ga v mleku, jogurtu, sirih, mandljih, brokoliju in v zeleni listnati zelenjavi.

2. Živila, polna vlaknin

Poleg menstrualnih bolečin ženske še najbolj moti napihnjenost. Če jo hočete preprečiti, uživajte živila, ki so bogata z vlakninami - mandlje, jabolka, artičoke, fižol, borovnice, žitarice.

3. Živila, ki vsebujejo veliko železa

Zaradi močnega krvavenja med menstruacijo lahko pride do pomanjkanja železa v krvi, zato pa marsikatera ženska čuti utrujenost in trpi za nihanjem razpoloženja. Tudi če krvavitev ni močna, je priporočljivo uživati hrano, bogato z železom - govedino, črno čokolado, orehe, tofu, zeleno listnato zelenjavo, sončična semena ...

4. Živila, bogata z magnezijem

Po nekaterih trditvah naj bi ženske med menstruacijo čutile večjo željo po čokoladi zato, ker ta vsebuje magnezij. Raziskave so pokazale, da magnezij lajša simptome PMS-a, kot so glavoboli in krči. Najdemo ga v avokadu, bananah, črni čokoladi, fižolu, zeleni listnati zelenjavi, orehih, semenih in jogurtu.

5. Živila z maščobnimi kislinami omega 3 in vitaminom B12

Menstrualne krče lahko ublažite s kombinacijo maščobnih kislin omega 3 in vitamina B12, zato v času menstruacije jejte jajca, lanena semena, orehe, morsko hrano in jogurt.

6. Živila, ki vsebujejo vitamin D

Raziskave so pokazale, da nizka raven vitamina D v organizmu lahko povzroči neredne menstruacije, zato je pomembno, da med menstruacijo uživate ribje olje in jajčne rumenjake.
 
Povzeto po Reader's Digest

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri