10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Športna masaža z močnejšim prijemom

17. 2. 2010

Če ste redno telesno dejavni in vam prija masaža, se za spremembo namesto na klasično masažo odpravite k športnemu maserju in uživajte v njegovih močnih prijemih.

Športna masaža se od klasične razlikuje v moči prijemov. Kako močni so, je odvisno od posamezne tehnike maserja – skupno vsem športnim masažam pa je, da pred treningom mišice stimuliramo, po njem pa jih sproščamo.

Pomembno je, da je športna masaža prilagojena potrebam športnika ali rekreativca in stimulira mišice, ki so v določe­nem športu najbolj obremenjene. Masaža bo blagodejno vplivala na vaše telo pred telesno vadbo ali po njej – glede na to pa bo maser uporabil različne prijeme. Intenzivnejši bodo pred aktivnostjo, saj je treba mišice stimulirati za aktivno delo, po aktivnosti pa z masažo navadno sproščamo mišično napetost in odpravljamo nakopičene odpadne snovi iz mišičnega tkiva.

Ravno zato športna masaža pripomore k hitrejši in lažji regeneraciji mišic, k pospešeni presnovi mlečne kisline, hkrati pa zmanjšuje nagnjenost h krčem in pospešuje izločanje tekočine v sklepih. Tako se mišicam hitro povrne moč, sklepi pa postanejo še giblivejši.

Kaj bodo počeli z vami?

Primarna naloga masaže pred treningom je priprava mišic na obremenitve, zaradi katere se učinek, gibljivost in vzdržljivost mišic poveča.

Pred vadbo bodo prijemi maserja močnejši, saj bo moral povečati prekrvavitev v mišicah in s tem tudi zmanjšati verjetnost za poškodbe – bolj prožna mišica se bo med aktivnostjo težje pretegnila.

Po treningu bo maser uporabil nežnejše, a kljub temu čvrste prijeme, saj bo njegov cilj pospešiti odpravljanje nakopičenih odpadnih produktov metabolizma – mlečne kisline – s prijemi limfne drenaže.

Po masaži se vam ne bo treba bati bolečin v mišicah, ki nastopijo dan po naporni vadbi, vaše mišice bodo sproščene, izboljšala pa se bo tudi elastičnost tkiva.

Naloga športne masaže je pospešiti hitrost regeneracije, vrhunski športniki namreč nimajo veliko časa za počitek, zato uporabljajo različne oblike masaž.

Masaža ne sme biti preveč boleča. Če vas nevzdržno boli, na to opozorite maserja, ki mora bolečo masažo nemudoma prekiniti oziroma zmanjšati moč pritiska.

Metka Pravst

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri