shutterstock_307554263

Obstajajo preproste navade, ki jih tisti ljudje, ki so zdravi vse leto, živijo vsak dan. Preverite, katere so te navade in kako po naravni poti okrepijo vaš imunski sistem.

Raziskave so pokazale, da nas nekatere preposte navade delajo srečnejše in bolj zdrave saj spodbujajo delovanje našega imunskega sistema.

Pojdite ven in se družite

Vašemu imunskemu sistemu je zelo všeč, ko preživljate čas s prijatelji. Rezultati raziskave, kjer so več ljudi izpostavili istim virusom, so pokazali, da več socialnih stikov, kot so imeli ljudje, z več raznolikimi ljudmi, manjša je bila verjetnost, da so staknili prehlad. Ljudje z šibkimi socialnimi stiki so za prehladom zboleli zelo pogosto. Prav tako so v raziskavi dokazili, da dotiki vplivajo na povečano aktivnost tistih celic, ki iščejo in uničujejo rakave celice in tiste celice, ki so jih napadli virusi.

Poslušajte Beethowna (ali Nino Pušlar)

Poslušanje glasbe lahko okrepi vaš imunski sistem. Poiščite glasbo, ki pomirja vašo dušo. Znanstveniki na univerzi McGill iz Montreala so ugotovili, da je poslušanje glasbe, ki vam naježi kožo, podobna tistim, ki jo občutite ob dobri hrani ali med seksom. V možganih se namreč ob glasbi, ki vam je všeč, aktivirajo tisti deli, ki vplivajo na dobro počutje in spodbujajo delovanje imunskega sistema.

Zmanjšajte glasnost

Nezaželen in vsiljiv zvok lahko sproži mišično napetost, spodbudi srčni utrip, stisne žile in povzroči prebavne motnje. Kronična izpostavljenost hrupu lahko povzroči dolgotrajne spremembe krvnega tlaka, ravni holesterola in imunske funkcije.

Raziskava na Univerzi Cornell je pokazala, da ženske, ki delajo v zmerno hrupnih pisarnah, proizvajajo več adrenalina in stresnega hormona in so bolj ranljive za bolezni srca, kot ženske, ki delajo v mirnih pisarnah. Še huje so nezaželeni zvoki, ki jih zaznate kot nenadzorovane, kot so npr. avtomobilski alarmi ali kričanje otrok in lajež psov. Poskusite prevzeti nadzor nad okoljem, tudi če to pomeni, da nosite ušesne čepe ali prosite lastnika restavracije ali upravitelja telovadnice, da zmanjša glasnost glasbe.

Imuniteta v vaših rokah

Pri krepitvi imunskega sistema pomembno vlogo igra zdrava prehrana z optimalnimi količinami hranil, ki pozitivno vplivajo na imunski sistem. Eno od hranil, ki ga najpogosteje povezujemo z obrambo pred prehladom, je vitamin C. Lahko pa si pomagamo tudi z naravnimi zdravili, ki spodbujajo delovanje imunskega sistema in izboljšajo odpornost organizma. Ta naravna zdravila so lahko iz zdravilnih rastlin kot so ehinaceja oziroma ameriški slamnik. Pomembno je, da je vaša prehrana celovita, da uživate dovolj kakovostnih maščob, beljakovin, sadja in zelenjave, ter da pijete dovolj tekočine, saj dehidracija vpliva na moč imunskega sistema.

Fructal Superior Immunity  je proizvod z visokim sadnim deležem, brez dodanih sladkorjev ter s funkcionalnimi dodatki, ki imajo ugoden vpliv na vaše počutje . Izdelan je iz grozdja, jabolk, borovnic ter granatnega jabolka, kateremu so dodani rastlinski izvleček ameriškega slamnika ter vitamina A in C, ki imata vlogo pri delovanju imunskega sistema.

Telovadite, vendar zmerno

Redna, zmerna vadba lahko izboljša več vidikov samoombrambe vašega telesa. Okrepi se vaš kardiovaskularni sistem, izboljša se razpoloženje in zmanjša stres.

Številne študije kažejo, da kontinuirani zmerni treningi povečajo naravno aktivnost tistih celic v telesu, ki pobijajo viruse in nezdrave celice. Vendar POZOR, če s treningom in intenzivnostjo pretiravate, je tveganje, da zbolite veliko večje. Imunski sistem, zaradi previsoke intenzitete treningov, lahko oslabi.

Sorodni članki

Okrepite imunski sistem

Naj začnemo z dobro novico. Raziskave so pokazale, da imajo ženske že naravno boljši in močnejši imunski sistem ter so tudi pozimi bolje zaščitene pred boleznimi kot moški.  
None

Slamnik za odpornost

Odrasli povprečno prebolimo od dva do štiri prehlade na leto, otroci pa povprečno kar od šest do osem.

Prednost in učinkovitost naravnih antibiotikov

Žlica medu, olje čajevca in žajbljev čaj so včasih učinkovitejši, vsekakor pa varnejši od antibiotikov. 

Izbor uredništva

Zakaj bi morali na dan narediti 10.000 korakov in več

Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) in številni zdravniki ter drugi strokovnjaki pravijo, da bi 10.000 korakov...

Več...

18 korakov, kako zopet najti voljo

Ko smo depresivni, se je tako težko premikati, iti pod tuš in se preobleči, kaj šele se odpraviti na pohod ali tek. Čeprav...

Več...

Zakaj so doživetja vredna več kot materialne dobrine

Mera za uspeh danes ni več imeti najboljši avto in nepremičnino. Veliko mladih to ne zanima več.

Več...

Najbolj brane vsebine

Dovolite vaši mački spati z vami v postelji? Poglejte, kakšne posledice ima lahko to za vas in vašega ljubljenčka!

Spadate med tiste, ki med spanjem obožujejo toplino teh kosmatih princesk in princev ali zagovarjate nasprotno?
Več...

Horoskop: To je 6 najbolj samozavednih astroloških znamenj

Samozavedanje je zelo pomembna lastnost posameznika in četudi jo mnogi včasih zamenjujejo za samozavest in celo egocentričnost, se od njiju zelo razlikuje.
Več...

Če začenjate s hujšanjem, se nujno držite teh napotkov!

Če se lotevate hujšanja, bi jedilnik morali sestaviti glede na svoje potrebe in upoštevati, kaj želite spremeniti. Katerokoli dieto izberete, ne pozabite na te napotke.
Več...

Zato bi morali vsak dan delati plank!

Ena vaja, ki vključuje celo telo in ima mnogo pozitivnih učinkov. Veste, zakaj bi se je morali lotiti vsak dan?
Več...

7 stvari, ki jih naredite vsako jutro

Za lepo jutro in še lepši dan poskrbijo tudi takšne malenkosti. Kar preizkusite.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri