sproscenost-sreca-svoboda

Katere so te stvari? Hitra prehrana in sladkor? Tudi. A danes imamo v mislih nekaj povsem drugega. Tu so navade, ki vam preprečujejo, da bi bili zdravi, zato bi se jih bilo pametno znebiti.

1. Negativno mnenje o sebi

Ne bodite zlobni do sebe. Prenehajte s tem. Dragoceni ste, močni in sposobni. Zato se večkrat pohvalite, predvsem pa si zadajte, da se ne boste več dajali v nič – nikoli več. Bolj ko se boste oštevali in poniževali, težje bo vaše leto, pa še veliko težje boste dosegli cilje v zvezi z zdravjem.

2. Vaša tehnica

Odlično je, če si zadate konkretne cilje, a tehtnica se lahko prelevi v zlobnega sovražnika, s čimer se strinjajo tudi zdravniki! Če ste obsedeni z vsako decimalko na tehtnici, je napočil čas, da s tem prenehate.

Ne pozabite, da številka na tehtnici ne odraža trdega dela, ki ste ga vložili, prav tako pa številke o vas ničesar ne povedo.

Preberite si zapis fitnes trenerja in kineziologa: Hujšam. Kako pogosto naj se tehtam?

3. Vadba, ki jo sovražite

Redno gibanje je odlično za zdravje. A če se boste silili z vadbo, ki jo sovražite, vas to zagotovo ne bo vzpodbudilo, da bi vztrajali.

Nis(m)o vsi ljubitelji teka in s tem ni prav nič narobe. Poleg teka imate na voljo še ogromno drugih možnosti. Lahko se lotite joge, pilates, borilnih všečin ... Če vam nekaj ne ustreza, zamenjajte vadbeni center ali trenerja.

Vztrajajte, dokler ne boste našli tistega, kar vam ustreza, nikakor pa ne vztrajajte pri obiskovanju treningov in vadbi, ki vam ni všeč.

4. Vadba, s katero bi radi »popravili« oz. spremenili del telesa

»Sovraštvo« do lastnega telesa je najslabši razlog za vadbo. Ob vadbi se dobro počutite – z njo svojemu telesu priznavate vrednost, v sebi boste našli moč, skozi vaše telo pa bo šinil naval blagodejnih endorfinov. Imeli boste več energije, izboljšali boste tako zdravje kot počutje, pa še obilico drugega.

Imejte radi svoje telo in ne poskušajte ga »popraviti«.

Preberite: 10 stvari, ki jih ne smete početi, če ste se zredili 

5. Kodrolistani ohrovt

Oziroma tista hrana, ki je preprosto ne prenesete.

Morda pri vas ne gre za kodrolistnati ohrovt, temveč za drugo vrsto zdrave hrane, s katero se silite, ker naj bi bila zdrava in jo »potrebujete«, da bi bili tudi sami zdravi. To preprosto ne drži. Če se boste prehranjevali z živili, ki jih ne marate, se tovrstne prehrane ne boste mogli prav dolgo držati.

Da bi to lahko dosegli, raje posezite po drugih vrstah zdrave prehrane in ugotovite, kaj vam je všeč. Tako boste ves čas jedli bolj zdravo!

6. Perfekcionizem

Dobro je, če si zastavite cilj, ni pa zdravo, če stremite k popolnosti. Če si boste zastavili nerealne oziroma nedosegljive cilje, bo to negativno vplivalo na vaše psihično in fizično zdravje. Želja po popolnosti je pogosto obrambni mehanizem, ker se tako poskušate zavestno ali nezavedno obvarovati, da vas drugi ne bi obsojali.

Namesto v popolnost energijo raje usmerite v napredek.

7. Štetje kalorij

Prenehajte z obsedenostjo s kalorijami, še posebej, če ste zato razvili negativen odnos s hrano. Hrana predstavlja gorivo. Potrebujemo jo za močne mišice, kosti in učinkovito telo!

Veliko načinov obstaja, s katerimi lahko beležimo vnos hrane in ohranjamo zdravje, ne da bi morali šteti kalorije. Če za nadzor nad zdravo prehrano potrebujete podatke in številke, se raje držite makro štetja – tako boste vsak dan zaužili zdravo ravnovesje beljakovin, maščob in ogljikovih hidratov.

8. Stres

Če vas pesti klinična anksioznost oziroma se preveč obremenjujete s stvarmi, ima lahko načeto duševno zdravje resne negativne posledice na vaše zdravje. Stres lahko povzroči pridobivanje telesne teže, napihnjenost, fizično bolečino, težave s kožo in še marsikaj.

Da bi se sprostili in zmanjšali stres, si priskrbite odličnega terapevta ali pa se poskusite umiriti sami, denimo s pomočjo eteričnih olj in meditacije.

9. Vse, kar vas drži nazaj

Kaj vam preprečuje, da bi postali najboljša verzija sebe in zaživeli najboljše življenje? Je to morda nezdravo razmerje, služba, ki vas izčrpava, ali pa globoko zakoreninjen strah?

Prekinite stike z ljudmi, ki vas ne podpirajo in vam jemljejo energijo. Poslovite se od stvari, zaradi katerih se ne počutite dobro oziroma zaradi katerih se počutite slabo. Izognite se nepotrebnim obveznostim, zaradi katerih ne morete doseči fizičnih, psihičnih in osebnih ciljev.

Zdaj ste na prvem mestu! Vse omenjeno nadomestite z aktivnostmi, ki vam bodo pomagale doseči cilje; s službo, v kateri boste lahko ustvarjalni in samozavestni, ter z odnosi z ljudmi, ki bodo pozitivno vplivali na vašo samopodobo.

Priporočamo tudi:

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

5 stvari, ki bi se jih morali v tem letu izogibati

V novem letu si zagotovo ne obljubite naslednjega.

4 nasveti, kako začeti s hujšanjem

Vsi, ki ste se kdaj že lotili hujšanja, veste, da so prvi koraki najtežji. Da boste lažje prišli do cilja, ne glede na dieto, je tu nekaj osnovnih nasvetov za izgubo telesne teže.

Ena stvar, ki je ne smete početi, če želite doseči svoj cilj

Ste v procesu hujšanja ali telesne preobrazbe? Za vami je ves napredek, ki ste ga dosegli do zdaj, pred vami cilj in napredek, ki ju še morate doseči. In tu nastane majhen problem.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri