10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Vitki brez diete

Vitki brez diete (foto: Fotolia) Fotolia
11. 10. 2013 Vir: liza.aktivni.si

Poleti se nam je nekako uspelo motivirati za gibanje in tako pridobiti lepo postavo. Tudi v hladnejših dneh, ko ni več prave volje za gibanje, se vam ni treba bati, da se bodo kilogrami vrnili. Pomagate si lahko z nekaj hitrimi, presenetljivi, predvsem pa enostavnimi triki, s pomočjo katerih boste igraje ostale vitke še naprej.

Za začetek je dovolj, da malce 'pospravite' hladilnik: nezdrava živila in poslastice, ki redijo, umaknite z višine oči in jih prestavite nekam bolj zadaj. Sledi še nekaj dihalnih vaj, kakšen zabaven šport, kot je denimo zumba, in maščobne blazinice se bodo topile kar same od sebe.

Stol zamenjajte z žogo za sedenje

Nestabilnost žoge avtomatično poskrbi, da delajo vse skupine mišic – enostavno jih moramo zaposliti. Stranski učinek: sedimo bolj vzravnano in sproščeno ter tako krepimo mišice hrbta. Rezultat: bolj pokončna hoja, ki nas avtomatično naredi bolj vitke.

Pletenje namesto sladkanja

pletenje

Pred televizijskim sprejemnikom nam hitro postane dolgčas. Preden avtomatično sežemo po vrečki čipsa, raje zaposlimo roke. Pletenje ali kvačkanje z debelo volno vas bo dobro zaposlilo, pa še gledati vam ne bo treba navzdol.

Bovlanje za trdno zadnjico

Ker pri metanju upognemo koleno, se krepijo stegna in zadnjica. Ena ura odnese 200 kalorij. Namig za izkušene: ne mečite le z eno roko, temveč zamenjajte tako roko kot postavitev noge. Če pa raje plešete – tudi z uro malce bolj živahnega plesa boste pokurili 200 kalorij.

Žlica japonske juhe

miso juha

Tofu, alge, kalčki, dashi juha, miso pasta – vse to so sestavine za miso juho. To je recept za vitkost Japonk. Nič čudnega, saj ima ena skodelica le 36 kalorij.

Malce se sprostite

Če mislite, da se gotovo ne morete zrediti, ker ves čas nekaj počnete in hitite s sestanka na sestanek, se motite. Stresni hormoni namreč zavirajo razgradnjo maščob in redijo. Raje se naučite sproščati s tai čijem, jogo ali qigongom.

Vakuumsko dihanje za utrjen trebuh

Popolnoma izdihnite zrak iz pljuč in ga zadržite. Nato sprostite trebuh in ga povlecite navznoter – ne smete vdihniti – kolikor globoko lahko. V trebuhu se tako ustvari vakuum, ki dobro dene trebušnim mišicam. Napetost zadržite za deset sekund, se sprostite in trikrat vdihnite in izdihnite normalno. Ponavljajte 10 minut.

Stavite na super sadeže

borovnice

Borovnice, brusnice, jagode acai in granatna jabolka so pravi odgovor. Vsebujejo veliko bioaktivnih substanc, ki zaustavijo proces staranja, čistijo arterije, poskrbijo za sijočo polt in pomagajo pri zmanjševan­ju telesne teže.

XXL ni v modi

In sicer v trojnem pomenu besede: namesto družinskih pakiranj raje kupujte manjše vrečke čipsa. Jejte raje pogosteje z manjših krožnikov in tako boste pojedli tudi do 400 kalorij manj dnevno. Iz omare z oblačili odstranite vse hlače in oblačila XL. Če si boste govorili: Nikoli ne veš, kdaj jih bom spet potrebovala, ne boste nikoli shujšali.

Menjajte čevlje

Visoke pete utrjujejo meča, nizke pa so dobre za hrbet. Najbolje bo, da jih redno menjate in prav menjava visokega in nizkega aktivira zadnjico, spodnji del telesa in noge. Idealno: izmenično 1 uro nosite visoke pete, 2 uri nizke.

Značke: vitkost

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri