To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

7 pravil za ekspresno izgubo maščobe

7 pravil za ekspresno izgubo maščobe (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
7. 8. 2017 Vir: Lisa

Medtem ko iščete dieto, ki bi vam bila pisana na kožo, ne pozabite na nekaj preprostih osnovnih pravil, ki veljajo vedno in povsod, ni pomembno, pri kakšnem načinu prehranjevanja.

1. Organizacija!

Vaš urnik je že zdaj prenatrpan. Nekaj mora ven, če želite najti čas za nakupe hrane, pripravo in seveda tudi vadbo. Načrtujte vnaprej, rezervirajte si čas, tako za vadbo kot tudi za hrano, vključno s pripravo.

2. Jejte vedno enake obroke ves čas 'diete'

Tako bo tudi sama organizacija potekala lahkotneje. Ko enkrat ugotovite, kaj in koliko, je veliko lažje.

Da ne bo dileme, seveda je pomembna raznovrstna prehrana, zato pa na začetku malo več potrpljenja in norih idej in tako bo vaš novi prehranjevalni način lahko zelo pester.

3. Ne pijte kalorij! 

Voda, voda in še enkrat voda! Brez pomislekov, da si boste izplaknili pomembne minerale. Kajti – roko na srce – skoraj prepričana sem, da večina že tako zaužije premalo tekočine.

Vedno pa je pomembno dodajati minerale in vitamine k prehrani, kajti vsi vemo, kako osiromašena je danes.

4. Izognite se belim OH in mlečnim izdelkom

Beli ogljikovi hidrati se zelo hitro spremenijo v čisti sladkor in povzročajo nihanje sladkorja v krvi, zato so naš 'sovražnik' številka ena.

Predvsem beli kruh, beli riž, krompir, testenine, tortilje, ocvrta hrana ipd. Izmed mlečnih izdelkov pa si pustite le nemastno skuto.

5. Ne komplicirajte!

Na začetku ste sicer polni motivacije, ampak ne rinite z glavo skozi zid, ne spreminjajte življenja čez noč.

Morda bi lahko začeli tako, da se prva dva tedna opremite z zmrznjeno zelenjavo in hrano iz konzerve oz. čim več polpripravljene hrane, kot je recimo steak, ki je že začinjen in pripravljen za peko.

6. Zapisujte! Zapisujte! Zapisujte!

Nujno je treba voditi dnevnik počutja, prehrane, vadbe, navad ... Vsega, kar vam pade na pamet. Vse zapišite. To vam bo pomagalo pri razumevanju rezultatov.

Z lahkoto boste ugotovili, kje in kaj je bilo drugače v prejšnjem tednu in zakaj je zdaj rezultat, prej ga pa ni bilo. Dnevnik je tudi zelo dober motivacijski pripomoček.

7. Vzemite si en prost dan v tednu

Ta dan lahko pojeste vse in kolikor hočete. Tako boste poskrbeli, da se vam metabolizem ne bo upočasnil. V nasprotnem primeru ne bo nič s kurjenjem maščobe.

Priporočam, da tudi ta dan jeste zdravo, le več, pa na ogljikove hidrate ne pozabite. Pomembno je, da si en dan v tednu oddahnete in tudi psihično spočijete.

Barbara Novak, profesionalna osebna trenerka z ameriško licenco AFPAA

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri