vaja-sklece

Medtem ko iščete dieto, ki bi vam bila pisana na kožo, ne pozabite na nekaj preprostih osnovnih pravil, ki veljajo vedno in povsod, ni pomembno, pri kakšnem načinu prehranjevanja.

1. Organizacija!

Vaš urnik je že zdaj prenatrpan. Nekaj mora ven, če želite najti čas za nakupe hrane, pripravo in seveda tudi vadbo. Načrtujte vnaprej, rezervirajte si čas, tako za vadbo kot tudi za hrano, vključno s pripravo.

2. Jejte vedno enake obroke ves čas 'diete'

Tako bo tudi sama organizacija potekala lahkotneje. Ko enkrat ugotovite, kaj in koliko, je veliko lažje.

Da ne bo dileme, seveda je pomembna raznovrstna prehrana, zato pa na začetku malo več potrpljenja in norih idej in tako bo vaš novi prehranjevalni način lahko zelo pester.

3. Ne pijte kalorij! 

Voda, voda in še enkrat voda! Brez pomislekov, da si boste izplaknili pomembne minerale. Kajti – roko na srce – skoraj prepričana sem, da večina že tako zaužije premalo tekočine.

Vedno pa je pomembno dodajati minerale in vitamine k prehrani, kajti vsi vemo, kako osiromašena je danes.

4. Izognite se belim OH in mlečnim izdelkom

Beli ogljikovi hidrati se zelo hitro spremenijo v čisti sladkor in povzročajo nihanje sladkorja v krvi, zato so naš 'sovražnik' številka ena.

Predvsem beli kruh, beli riž, krompir, testenine, tortilje, ocvrta hrana ipd. Izmed mlečnih izdelkov pa si pustite le nemastno skuto.

5. Ne komplicirajte!

Na začetku ste sicer polni motivacije, ampak ne rinite z glavo skozi zid, ne spreminjajte življenja čez noč.

Morda bi lahko začeli tako, da se prva dva tedna opremite z zmrznjeno zelenjavo in hrano iz konzerve oz. čim več polpripravljene hrane, kot je recimo steak, ki je že začinjen in pripravljen za peko.

6. Zapisujte! Zapisujte! Zapisujte!

Nujno je treba voditi dnevnik počutja, prehrane, vadbe, navad ... Vsega, kar vam pade na pamet. Vse zapišite. To vam bo pomagalo pri razumevanju rezultatov.

Z lahkoto boste ugotovili, kje in kaj je bilo drugače v prejšnjem tednu in zakaj je zdaj rezultat, prej ga pa ni bilo. Dnevnik je tudi zelo dober motivacijski pripomoček.

7. Vzemite si en prost dan v tednu

Ta dan lahko pojeste vse in kolikor hočete. Tako boste poskrbeli, da se vam metabolizem ne bo upočasnil. V nasprotnem primeru ne bo nič s kurjenjem maščobe.

Priporočam, da tudi ta dan jeste zdravo, le več, pa na ogljikove hidrate ne pozabite. Pomembno je, da si en dan v tednu oddahnete in tudi psihično spočijete.

Barbara Novak, profesionalna osebna trenerka z ameriško licenco AFPAA

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Barbara Novak

Barbara Novak

Barbara Novak je profesionalna osebna trenerka z ameriško licenco AFPAA, ki s celostnim pristopom pomaga ljudem oblikovati telo in duha. Večja samozavest, boljše počutje in lepša postava so vidni... (več)

http://www.osebna-trenerka.com/
Sorodni članki
None

Jejte raznovrstno hrano

Ni nikakršnih 'prav' ali 'narobe', ni 'dobre' ali 'slabe' hrane.

Dieta Diane Kress

Vse bolj priljubljena dieta ameriške prehranske strokovnjakinje Diane Kress vam bo pomagala, da se po zdravi poti za vedno znebite odvečnih kilogramov.
None

10 najbolj priljubljenih diet vseh časov

Se tudi vi trudite, da bi izboljšali svoje prehranjevalne navade, velikokrat začnete (ali ste ponovno začeli) z dieto in upate, da vam tokrat ne bo spodletelo? Zbrali smo...
Liza

Brali ste prispevek, ki je povzet po članku iz revije

Liza

Naročite se na revijo Liza:

04 511 64 44 spletni nakup

Ne spreglejte, revija je lahko tudi lepo darilo.
Podarite naročnino svojim najbližjim.


Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

7 vprašanj, ki si jih zastavite, če težko zaspite

Vsak večer ista zgodba – pred televizorjem ali ob knjigi začnete kinkati. Včasih vas preko dneva nakopičena utrujenost ujame že pri večerji. Odpravite se v posteljo … In potem ste nenadoma popolnoma budni.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri