utez

Napak ne delajo zgolj začetniki, temveč tudi tisti, ki se s športom ukvarjajo že dlje časa. Preverite, ali ste tudi sami spregledali kaj od spodaj naštetega.

Ko nekaj počnete že dlje časa, je to težko opustiti in delati tako, kot je prav. Vendar se splača potruditi, saj boste hitreje napredovali in od vadbe dobili tisto, kar bi morali. Izognite se najpogostejšim napakam, ki jih delate v telovadnici:

  • Telovadite preveč pogosto. V želji po hitrem napredku in dobrih rezultatih ste zastavili intenziven načrt vadbe, vendar se vam to na dolgi rok ne bo obrestovalo. Prisluhnite nasvetu o prostih dnevih in jih večkrat uvrstite na urnik.

  • Vadba ni rutina. Nikoli niste naredili posebnega urnika in določili, kdaj bo na vrsti intenziven in manj intenziven trening. Vsega se lotite po svojem občutku, zato en teden telovadite pretirano, medtem ko drug teden ne delate skoraj ničesar. Za dober športni nastop in pozitivne posledice športa na zdravje, boste morali narediti načrt.

  • Ne stopnjujete intenzivnosti. Vedno delate iste vaje ali pretečete isto razdaljo, saj se tako počutite varno, ker veste, da boste zagotovo zmogli. Tudi po intenzivnem treningu niste preveč utrujeni. Tako žal ne boste morali napredovati.

  • Izogibate se drugim vrstam vadb, ki bi izboljšale vaš nastop pri najljubši vadbi. Če radi tečete, morate narediti tudi trening za moč, saj vam bodo utrjene trebušne mišice pomagale pri pravilni drži in nadgrajevanju forme.

  • Izbirate pretežke ali prelahke uteži, elastike in druge pripomočke. Morda se želite izkazati v fitnesu ali pa si postaviti velik izziv. Vendar morate vedno najprej poslušati svoje telo, ki vam bo sporočilo, ko bo preveč ali premalo obremenjeno.

  • Po poškodbi začnete telovaditi prehitro. Ne upoštevate priporočil zdravnika, zato se vam poškodbe ponovijo ali okrevate dlje, kot bi drugače. S tem si ne delate nobene usluge.

  • Včasih je bolj pomembno, kako izgledate med vadbo, kot koliko se trudite. Oblečete majico, ki ni ravno udobna, ampak v njej izgledate fantastično. Ali izvajate vaje, ki škodijo vaši hrbtenici, ker želite na družbenih omrežjih pokazati, da zmorete vsako vrsto vadbe. Na dolgi rok boste občutili negativne posledice.

  • Ne osredotočite se na pravilno izvajanje vaje, ampak na število ponovitev in čas. Plank držite minuto in pol, čeprav po 40 sekundah ne morete več nadzorovati telesa in se medenica povesi. Naredite 50 sklec, a od tega je pravilno izvedenih le 20. Kaj je zares pomembno?

Preverite tudi: VIDEO: 8 odličnih krepilnih vaj za popoln kardio trening 

Sorodni članki

Kako se lotiti vadbe brez poškodb?

Lepo vreme je na plan pritegnilo veliko kolesarjev in tekačev, ki skušajo priti v formo ter se pripraviti na poletje. Vse lepo in prav, dokler se vadbe lotite na pravilen način...

7 pogostih fitnes vprašanj - poiskali smo odgovore

Poiskali smo odgovore na 7 pogostih fitnes vprašanj.

Kako telovaditi med nosečnostjo (+ video trening)

Pri razmišljanju o vadbi med nosečnostjo se nam poraja mnogo vprašanj. Fizična vadba je telesna aktivnost, ki izboljšuje oziroma ohranja tako fizično formo kot splošno zdravje...
Najbolj brane vsebine

Ta astrološka znamenja veljajo za najbolj zabavna

Dobra volja ima veliko pozitivnih stranskih učinkov. Na dušo in telo. Po mnenju astrologov bodo ta astrološka znamenja zagotovo poskrbela za veliko smeha.
Več...

Se ne morete znebiti maščobe na trebuhu? Morda imate te slabe navade

Če maščobni obročki kar nočejo stran in se celo povečujejo, imate skoraj zagotovo vsaj eno od naslednjih navad. Čas je, da ukrepate.
Več...

2 beljakovinska smutija za zajtrk ali malico (+ kako veste, da vam primanjkuje beljakovin)

Za malico, sladico ali takrat, ko bi radi prigriznili nekaj sladkega, a zdravega in se morda prebudili brez skodelice kave, si pripravite dva beljakovinska smutija.
Več...

Ste prepričani, da spite dovolj? Tu je 5 znakov, da vam v resnici primanjkuje spanca!

Morda ne občutite tiste opoldanske zaspanosti in pomanjkanja energije na sploh, a tu je nekaj manj očitnih znakov, s katerimi vam telo sporoča, da je v resnici že precej izčrpano.
Več...

Oblikujemo spodnji del telesa: 5 obveznih vaj

Tokrat se posvetimo spodnjemu delu telesa, torej zadnjici, stegnom, mečam, bokom ... Naslednjih 5 vaj morate obvezno dodati vašemu treningu. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri