utez

Napak ne delajo zgolj začetniki, temveč tudi tisti, ki se s športom ukvarjajo že dlje časa. Preverite, ali ste tudi sami spregledali kaj od spodaj naštetega.

Ko nekaj počnete že dlje časa, je to težko opustiti in delati tako, kot je prav. Vendar se splača potruditi, saj boste hitreje napredovali in od vadbe dobili tisto, kar bi morali. Izognite se najpogostejšim napakam, ki jih delate v telovadnici:

  • Telovadite preveč pogosto. V želji po hitrem napredku in dobrih rezultatih ste zastavili intenziven načrt vadbe, vendar se vam to na dolgi rok ne bo obrestovalo. Prisluhnite nasvetu o prostih dnevih in jih večkrat uvrstite na urnik.

  • Vadba ni rutina. Nikoli niste naredili posebnega urnika in določili, kdaj bo na vrsti intenziven in manj intenziven trening. Vsega se lotite po svojem občutku, zato en teden telovadite pretirano, medtem ko drug teden ne delate skoraj ničesar. Za dober športni nastop in pozitivne posledice športa na zdravje, boste morali narediti načrt.

  • Ne stopnjujete intenzivnosti. Vedno delate iste vaje ali pretečete isto razdaljo, saj se tako počutite varno, ker veste, da boste zagotovo zmogli. Tudi po intenzivnem treningu niste preveč utrujeni. Tako žal ne boste morali napredovati.

  • Izogibate se drugim vrstam vadb, ki bi izboljšale vaš nastop pri najljubši vadbi. Če radi tečete, morate narediti tudi trening za moč, saj vam bodo utrjene trebušne mišice pomagale pri pravilni drži in nadgrajevanju forme.

  • Izbirate pretežke ali prelahke uteži, elastike in druge pripomočke. Morda se želite izkazati v fitnesu ali pa si postaviti velik izziv. Vendar morate vedno najprej poslušati svoje telo, ki vam bo sporočilo, ko bo preveč ali premalo obremenjeno.

  • Po poškodbi začnete telovaditi prehitro. Ne upoštevate priporočil zdravnika, zato se vam poškodbe ponovijo ali okrevate dlje, kot bi drugače. S tem si ne delate nobene usluge.

  • Včasih je bolj pomembno, kako izgledate med vadbo, kot koliko se trudite. Oblečete majico, ki ni ravno udobna, ampak v njej izgledate fantastično. Ali izvajate vaje, ki škodijo vaši hrbtenici, ker želite na družbenih omrežjih pokazati, da zmorete vsako vrsto vadbe. Na dolgi rok boste občutili negativne posledice.

  • Ne osredotočite se na pravilno izvajanje vaje, ampak na število ponovitev in čas. Plank držite minuto in pol, čeprav po 40 sekundah ne morete več nadzorovati telesa in se medenica povesi. Naredite 50 sklec, a od tega je pravilno izvedenih le 20. Kaj je zares pomembno?

Preverite tudi: VIDEO: 8 odličnih krepilnih vaj za popoln kardio trening 

Sorodni članki

5 napak, ki jih med vadbo delajo tudi profesionalni športniki

Nihče ni popoln, vendar težimo k temu, da bi bili. Morda je tudi to razlog, da se vedno več ljudi ukvarja z vadbo. Vendar ni tako preprosto. Lotiti se je morate na pravilen način...

7 pogostih fitnes vprašanj - poiskali smo odgovore

Poiskali smo odgovore na 7 pogostih fitnes vprašanj.

Kako telovaditi med nosečnostjo (+ video trening)

Pri razmišljanju o vadbi med nosečnostjo se nam poraja mnogo vprašanj. Fizična vadba je telesna aktivnost, ki izboljšuje oziroma ohranja tako fizično formo kot splošno zdravje...
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

7 vprašanj, ki si jih zastavite, če težko zaspite

Vsak večer ista zgodba – pred televizorjem ali ob knjigi začnete kinkati. Včasih vas preko dneva nakopičena utrujenost ujame že pri večerji. Odpravite se v posteljo … In potem ste nenadoma popolnoma budni.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri