10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Ne zmanjšajte količine hrane! Ampak ...

Ne zmanjšajte količine hrane! Ampak ... (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
16. 8. 2014

Če želite shujšati ali obdržati želeno težo, ni potrebno uživati manjših količin hrane oz. prepoloviti porcij na krožniku. Včasih na videz manjša količina hrane pomeni večjo kalorično bombo. Torej, kaj je pomembno?

Pomembna je kvalitetna in prava izbira živil na vašem krožniku in če se zavedate tega dejstva, lahko uživate v polnem krožniku ne da bi se redili.

Poglejmo primer: Če primerjamo hamburger, ki na prvi pogled količinsko izgleda zelo majhen obrok, in na primer polnozrnati kruh s pustim puranjim mesom in obilico zelenjave, ki lahko pokrije cel krožnik, je razlika očitna.

Ko pojemo hamburger, dobimo v telo kar 650 kcal, večinoma iz nezdravih nasičenih maščob. Seveda si največkrat zraven privoščimo še pečen krompirček, ki nanese še  dodatnih 350 kcal, spet večinoma iz maščob.

S polnovrednim obrokom pustega puranjega mesa in polnozrnatega kruha z veliko zelenjave  pa smo v telo dobili tisto, kar telo potrebuje, in le približno 300 kcal, čeprav izgleda količinsko večji obrok kot prvi. Po takem obroku se ne bomo počutili utrujeni zaradi preveč težko prebavljivih maščob, temveč polni energije za nove podvige, ki nas čakajo.

Mito Šinkovec, profesionalni osebni in kondicijski trener

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri