To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

Ali je jutranji tek na tešče priporočljiv?

Ali je jutranji tek na tešče priporočljiv? (foto: Profimedia) Profimedia
22. 11. 2013

Jutranji tek je priporočljiv, če je nizko intenziven. Poglejmo, zakaj?

Zjutraj je nivo glukoze 'sladkorja' najnižji, zato se lažje porabljajo maščobe iz krvi za mišično energijo.

Če je tek intenzivnejši, se namesto glukoze začnejo razkrajati mišične beljakovine ("mišice jejo same sebe") in se pretvarjajo v glukozo, kar pomeni manj mišic.

Ravno tek v hrib aktivira hitra mišična vlakna, ki so največji porabnik nakopičenih zalog ATPja in CF ter glikogena. Se pravi tek v hrib na tešče je v nasprotju z logiko treniranja.

Nasvet

Zato priporočamo težak dolgotrajen trening popoldan, kratek, do 40 minutni trening, na tešče, pa zjutraj. S tem se izognete preveliki razgradnji mišičnih beljakovin.

Intenziven tek vpliva torej na manj mišic in manj maščob, nizko intenziven pa na manj maščob.

Značke: tek

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri