Ne glede na to, katera vadba vam je najbolj pri srcu, je ključ v vzdržljivosti. Če želite narediti več ponovitev ali preteči daljšo razdaljo, povečajte vzdržljivost takole.

Slika 1/5

Gradite počasi

Potrebovali boste veliko potrpežljivosti, kar ste zagotovo že opazili, če se že nekaj časa ukvarjate s športom. Zato gradite počasi, a vztrajno in nepopustljivo. Pri teku na primer vsak teden dodajte en dodatni kilometer. Po treh zaporednih tekih si privoščite kakšen dan počitka več, potem pa nadaljujte z dodajanjem kilometrine. Podobno storite pri vajah. Za začetek izmerite, koliko ponovitev zmorete, nato pa vsak teden izvedite pet ali deset ponovitev več (odvisno, kako bo reagiralo vaše telo). Če boste napredek beležili tudi na koledarju, boste še bolj zadovoljni s svojimi rezultati.

Profimedia

Za vzdržljivost poskrbite tudi s temi čudovitimi izleti:

Sorodni članki
None

Zato bi moral vsak preizkusiti hitrostno vadbo

Čeprav vam je morda vseeno, v kakšnem času pretečete dano razdaljo in se ne zmenite za podiranje hitrostni rekordov, obstaja kup razlogov, zakaj bi morali hitrostno vadbo vključiti…

Dobri razlogi, zakaj bi morali na izlet s prijateljicami (+ 10 idej)

Prečrtajte obveznosti v svojem rokovniku in začnite pakirati. Čas je za izlet s prijateljicami!

Plezanje in pohodništvo: nasveti za trening in vaje

Svet je od zgoraj videti drugače. Tega se dobro zavedajo pohodniki in plezalci, ki z vzponi ustvarjajo nepozabne spomine. Medtem ko izpopolnjujete svoje znanje in se učite pravilnih…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri