10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
Slika 2/5

IZPADNI KORAK NAZAJ

Izpadne korake nazaj boste lažje nadzorovali kot izpadne korake naprej, so malce blažji za kolena in ne boste izgubili ravnotežja. Zato so idealna vaja za začetnike. Kako jih izvedete?

- V začetni poziciji stojte zravnano. Roke imejte ob telesu ali jih uprite v bok.
- Naredite korak nazaj z desno nogo.
- Spustite se na tla tako, da je sprednja noga pravokotna na tla, zadnja pa se s kolenom skoraj dotika podlage. Nagnite se malce naprej, da bo hrbet ostal raven in napnite trebušne mišice.
- Uprite se na sprednjo nogo in se dvignite v začeten položaj.

Lahko se odločite, ali boste najprej naredili nekaj ponovitev z desno nogo in potem zamenjali, ali boste ponovitve delali izmenično.

profimedia

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri