skleca-zacetna_kZEio0m

Trenerka Nuša Gnezda vam je pripravila hiter in učinkovit trening za kurjenje vseh odvečnih kalorij, ki si jih boste privoščili na dopustu. 

Ste za trening namesto lenarjenja? 

Poletje je skoraj uradno tu. Končno lahko večino časa preživimo zunaj na prostem in praznujemo svoj najljubši letni čas. Večini ljudi, ki se jim niti najmanj ne ljubi početi nič drugega kot ležati pod borovcem in brati knjigo, je to super letni čas, da izkoristijo lenarjenje. Tisti, ki niso večina in jim je že misel na ležanje obupna, pa potrebujejo nekaj, kar jim požene kri po žilah.

Adijo, špehec!

Če ste tudi sami med njimi in vas je strah, da boste izgubili vse, kar ste si prigarali čez zimo v telovadnicah, da se bo na trebuhu spet nabral špehec in da bodo mišice spet izzvenele, sem vam pripravila trening, ki vam bo skuril vse odvečne kalorije, ki si jih boste privoščili na dopustu.

Lahko uporabljamo uteži, kettlebelle ali lastno težo

Kompleksi so paradoksno zelo enostavni trening. Po navadi je sestavljen iz 3 do 6 vaj, ki se povezujejo med seboj. Naredimo od 6 do 10 ponovitev in skupaj od 3 do 6 serij. Lahko uporabljamo uteži, kettlebelle ali pa kar svojo lastno težo.

So super, ko bi radi trenirali za moč in kondicijo obenem, in v najkrajšem možnem času iz treninga izkoristili največ. Mogoče ste velikokrat slišali za kratek trening in si mislili: pfff... kako učinkovito je sploh to lahko? Raje grem na fitnes, si vzamem 2 uri časa in odtreniram, to bo zagotovo učinkoviteje. Zlasti če si vmes pogledam svojo najljubšo nadaljevanko na eni izmed desetih televizij, ki jih imajo v centru. Ali pa preberem ves časopis ali pa morda novice izpred dveh let, ki jih je nekdo pustil v košu za revije. To bo učinkovito.

Kratek trening je učinkovit!

So ekstremno učinkoviti pri kurjenju kalorij, in kar je najpomembneje, so zelo zabavni. Začinite svoje treninge in poskusite nekaj novega na drugačen način.

Ni treba, da izgubljate čas in si izmišljate nove vaje. Uporabite vaje, ki jih poznate, in kombinirajte med zgornjim in spodnjim delom telesa.

Primeri vaj 

Osnovna navodila: 10 do 12 ponovitev vsake vaje. Počitek med serijami: 1 do 2 minuti. Vse skupaj ponovite 3- do 5-krat.

1. vaja: Izpadni korak in stopanje na klop

izpadni korak

Stopanje na klop

2. vaja: Skleca z odpiranjem rok

skleca na klopi

Skleca končna

odpiranje rok

3. vaja: Dvig bokov na klopi

dvig bokov na klopi začetna

dvig bokov na klopi končna

Za konec: lahko naredite še štiri šprinte v klanec ali pa kar po plaži. (10 sekund). Predlagam, da trening opravite zjutraj, ko drugi še spijo, ali pa zvečer, ko sonce ni več tako močno.

V poletnih dneh pa nikakor ne pozabite piti!

končni šprint

Avtorica članka sem strokovnjakinja za vadbo za ženske in vadbo po porodu Nuša Gnezda. Poišči me na mojem Facebook profilu ali mi piši na nusa.gnezda@gmail.com.

Ne spreglejte še Nušinih top vaj za zadnjico do poletja.

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

Kako se V RESNICI znebimo maščob na notranji strani stegen?

Trenerka za ženske Nuša Gnezda odgovarja, kako se znebiti maščobnih oblog na notranji strani stegen, ki motijo veliko žensk. 

VIDEO: Top trening za kurjenje maščobe in ohranjanje kondicije

Trening vam bo vzel vsega 15 minut. In vam dal ogromno! Izvajate pa ga lahko doma ali v naravi.

Kaj naredi fitnes trenerka, ko nima volje za vadbo?

Da, tudi fitnes trenerji imajo takšne dneve, ko jim ni do vadbe. Kaj takrat naredi fitnes trenerka za ženske Nuša Gnezda? Preverite.
Najbolj brane vsebine

4 načini, kako slišati sebe (in to ni meditacija)

Vsi lahko prisluhnemo svoji intuiciji, le naučiti se moramo prepoznati, kateri glas je pravi. 
Več...

Kaj lahko vprašate partnerja namesto “Kako si?” - 20 vprašanj

Komunikacija je eden pomembnejših stebrov razmerja, zato poskrbite, da bo med vama tekla gladko.
Več...

Katera hrana in pijača izboljša delovanje možganov? (in kaj jih zavira)

Ko skrbite za svoje zdravje, ne pozabite na možgane. Tam se dogajajo vsi pomembni procesi v telesu, zato tudi s hrano in pijačo poskrbite, da bodo lahko dobro delovali.
Več...

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

Cimet - top začimba, ki nas zdravi

Nekoč izredno cenjena začimba danes postaja priljubljeni pripomoček v boju proti raznim tegobam, ki se tičejo zdravja in lepote. Preberite, na kakšne načine lahko uporabite cimet.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri