salabhasana-vaja-za-hrbet

Vaja kobilice (tudi salabhasana) je odlična poza za krepitev hrbtenice in trebušnih mišic.

Ste preživeli večino dneva v sedečem položaju? Razgibajte svojo hrbtenico s to preprosto vajo. 

Korak 1:

Uležite se na trebuh, dlani počivajo ob telesu na tleh blizu bokov. 

Korak 2:

Čelo počiva na tleh, vrat je sproščen, glavo lahko obrnete tudi na stran.

Korak 3:

Z vdihom dvignemo glavo, prsni koš in noge ter roke. Roke naj bodo vzporedne s tlemi. Noge zravnane. Glejte naravnost. Če je vrat preveč napet, poglejte proti tlemi.

Korak 4:

Držite pozo nekaj vdihov in izdihov ter se počasi spustite nazaj proti podlagi. Vajo nekajkrat ponovimo.

Video: 

Preizkusite tudi: Tibetanske vaje - 5 obredov pomlajevanja

In se pridružite 28-dnevnemu izzivu!

  • Pripravili smo odlične treninge za fit skok v poletje in zdravo telo (izvajate jih lahko kjerkoli in so primerni tudi za začetnike),
  • poiskali najboljše nasvete in slastne recepte,
  • po koncu fitnes izziva pa bomo naredili še nekaj majhnih sprememb za še boljše rezultate!

Najbolj vztrajne čakajo super nagrade!

Prijave so odprte TUKAJ. Začnemo v ponedeljek, 14. maja!

Sorodni članki

Položaj otroka: počivanje, ki razteguje hrbtenico!

Balasana, položaj otroka, je zelo priljubljen začetniški položaj v jogi, ki ga vešči jogisti uporabljajo za predah med zahtevnejšimi vajami, tistim...

Vaja za čvrsto telo in kurjenje maščob

Veliko časa presedite? Poskusite s to vajo, ki osvobaja bolečine v hrbtenici in izboljšuje držo.

5 odličnih vaj za čvrsto zadnjico in noge

Preizkusite 5 odličnih vaj. Če jih boste izvajali pravilno in redno, boste z njihovo pomočjo in v kombinaciji z aerobnim treningom hitro opazili rezultate.
Najbolj brane vsebine

6 zdravilnih lastnosti kakija

Kaki je prava mala zakladnica hranilnih in zdravih sestavin. Poglejmo si, na kaj vse blagodejno vpliva. 
Več...

25 neverjetnih učinkov tibetanskih vaj na telo in duha

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.
Več...

Jesenski okusi: Polnjena in pečena jabolka

Ko boste preizkusili naslednji recept, boste oboževali jabolka. Sladica je primerna tudi za jesenske zabave ali le kot sladek prigrizek na deževen dan.
Več...

Če opazite naslednje znake, je z vašim črevesjem (verjetno) nekaj narobe

Z nezdravim črevesjem povezujemo nekatere znake, ki ste jih verjetno pripisali čemu drugemu. Preverite, ali jih imate.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri