10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Jogijski položaj bojevnik - vaja, ki krepi in oblikuje telo

Jogijski položaj bojevnik - vaja, ki krepi in oblikuje telo   (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
14. 6. 2013

Položaj bojevnik zares deluje in vas kar požene v nov dan. Poleg tega je to asana, ki vam bo izoblikovala trebušček in okrepila stegenske mišice.

Kako izvajamo vajo?

Z nogama stopimo v širok razkorak, tako da je med njima kakšen dober meter prostora. Desno stopalo obrnemo navzven ter pokrčimo koleno.

Koleno naj bo v liniji nad gležnjem ter naj bo poravnano v smeri palca na nogi. Zadnja noga je iztegnjena, stopalo pod kotom 45°; peta sprednje noge seka sredino zadnjega stopala.

Z rokami sežemo najprej navzgor proti stropu in potem odpremo narazen; dlani so obrnjene navzdol. Pogled usmerimo za desno roko.

Sprednje stegno naj bo čim bolj vzporedno s tlemi oziroma v desno koleno pokrčeno za 90°.

Pazimo, da so trebušne mišice napete in teža telesa enakomerno razporejena na obeh stopalih. Vrat je dolg in ramena sproščena. Zadržimo položaj za šest dolgih dihov. Zamenjamo stran.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri