10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Hujšanje brez nadležnega štetja kalorij

Hujšanje brez nadležnega štetja kalorij (foto: Profimedia) Profimedia
20. 9. 2013

Dr. Barry Sears, vodilni strokovnjak s področja delovanja hormonov, je po večletnem delu s sladkornimi bolniki in športniki ugotovil, da je lahko hrana močno zdravilo, če se pri uživanju spoštujejo določena pravila. Po njegovem mnenju je uravnavanje ravni hormonov inzulina, glukagona in eikosanoidov ključno za dobro zdravje in hujšanje.

Kako to dosežemo?

Splošno dejstvo pri dietah je, da vsak shujševalni načrt, ki restriktivno omeji vnos kalorij, uspešno doprinese k izgubi teže. Tudi diete z nizkim vnosom ogljikovih hidratov. A te povzročijo predvsem izgubo vode, kar telesu povzroča šibkost.

Pravi ključ do dolgotrajno varne in uspešne izgube teže pa je ta, da se preko izbranega prehranjevalnega načrta ne izgubljajo mišična masa ali voda, temveč maščobe. Zato mora biti prehranjevalni načrt razvit kot dolgoročna strategija.

Ključno za dobro zdravje in hujšanje je med drugim tudi uravnavanje ravni hormonov inzulina, glukagona in eikosanoidov. To dosežemo predvsem s tem, da uživamo obroke, ki vsebujejo vse makronutriente.

Prehranjevanje sloni torej na enakomernem vnosu maščob, beljakovin in ogljikovih hidratov v vseh obrokih in ne na izključevanju katerihkoli od skupin teh živil.

Poenostavljeno bi lahko rekli, da je vnos omenjenih makro hranil predstavljen v zaporedju 40 30 30, kar pomeni, da v vsakem obroku ali prigrizku zaužijemo 40% kalorij iz ogljikovih hidratov, 30% kalorij iz beljakovin in 30% kalorij iz pravilno izbranih maščob.

Preberite tudi: Ocena priljubljenih diet

Dieta ZONE ali prehranjevanje po ZONI

Prehransko strategijo in knjigo sta zasnovala dva dolgoletna strokovnjaka na področju nutricionizma, in sicer priznani nutricionist dr. Barry Sears ter italijanski strokovnjak dr. Riccardo Pina.

Dr. Barry Sears, ki je pred kratkim obiskal Slovenijo in spregovoril o dieti, je mednarodno uveljavljen strokovnjak s področja preučevanja vpliva hrane na hormone, ki se v svojih raziskavah že 30 let osredotoča na vpliv lipidov (maščob) na delovanje telesa.

Prehranjevanje po ZONIPo uspešnici Življenje v zoni zdravja je v Sloveniji sedaj na voljo tudi najnovejša knjiga Prehranjevanje po Zoni, ki je letos izšla pri založbi Rotis.

Aktualna knjiga predstavlja načrt, ki služi kot strateški plan za zdravo in dolgo življenje. V drugem delu so predstavljeni tudi recepti za obroke Zona, prilagojeni izključno slovenskemu okolju, s katerimi se boste uspešno ubranili pred kroničnimi boleznimi, se znebili odvečnih kilogramov, dosegali boljše športne rezultat in ohranili vitalno telo.

Eno knjigo bomo podarili nekomu izmed vas

Vse, kar morate storiti je, da na nagrade.aktivni@adriamedia.si pošljete svoje podatke (in ne pozabite pripisati za katero nagradno igro gre). Nagradna igra bo potekala do ponedeljka, 23. septembra 2013, ko bomo objavili nagrajenca.

  • Srečna nagrajenka je Nataša iz Ljubljane. Čestitamo!

Foto: profimedia.si, arhiv založbe Rotis

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri