To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

5 idej za nasitno večerjo s 300 kalorijami

5 idej za nasitno večerjo s 300 kalorijami (foto: shutterstock) shutterstock
18. 2. 2014 Vir: liza.aktivni.si

Zadnji obrok dneva naj bo lahek, vseeno pa je lahko tudi zelo okusen.

Solatni zvitki - azijski lahki užitek

Priprava za 1 osebo:

1 Oplaknite kos kumare (150 g), jo obrišite in jo po dolgem zrežite na tanke trakove. Očistite četrtino majhne kolerabe in 1 korenje, ju olupite in prav tako narežite na tanke, približno 6 cm dolge trakove.

2 100 g tofuja zrežite na tanke rezine. Začinite jih s sojino omako in kajenskim poprom. Po želji zraven nastrgajte še olupljen ingver. Oplaknite 6 listov ledenke, jih osušite v solatni centrifugi in jih po dolgem prepolovite. Razprostrite liste in po njih razporedite rezine tofuja in zelenjave.

3 Solato trdno zvijte in zvitke spnite z zobotrebci. Postrezite jih s sojino omako in 50 g kuhanega polnozrnatega riža.

Čas priprave: približno 15 minut.

Na porcijo: približno 300 kcal, beljakovine: 17 g, maščobe: 6 g, ogljikovi hidrati: 44 g.

Dodaten namig

Namesto tofuja lahko uporabite tudi narezane kuhane piščančje prsi.

Vitalni krožnik z gorčično polivko

Priprava za 1 osebo:

1 250 g kuhane rdeče pese narežite na zelo tanke rezine. Očistite 150 g šampinjonov in jih prav tako zrežite na tanke rezine. Očistite 1 mlado čebulo, jo oplaknite in zrežite na majhne koščke. Grobo sesekljajte 1 žlico orehov. Pripravljene sestavine denite na krožnik.

2 Za pripravo polivke zmešajte 2 žlici jabolčnega kisa, nekaj kapljic agavinega sirupa, malce soli, poper in 1 žličko dijonske gorčice. Primešajte še 1 žličko oljčnega olja.

3 Polivko nakapajte po sestavinah za solato. Po njej potresite 2 žlici sesekljanega drobnjaka in prelijte z 1 žlico nemastnega jogurta. 1 rezino polnozrnatega kruha (40 g) premažite z 1 žličko blage gorčice in ga pojejte ob solati.

Čas priprave: približno 15 minut.
Na porcijo:približno 300 kcal, beljakovine: 14 g, maščobe: 8 g, ogljikovi hidrati: 43 g.

Fit burger z aromatičnim tzatzikijem

Priprava za 1 osebo:

1 Temeljito operite približno 150 g kumare, jo obrišite in grobo nastrgajte na kuhinjskem strgalniku. Olupite pol stroka česna in ga iztisnite zraven. Kumari nato primešajte 75 g puste skute in 1 žličko limoninega soka ter vse skupaj gladko premešajte. Začinite s soljo in poprom.

2 Vodoravno prerežite polnozrnato rženo žemljico (40 g). Polovico premažite s tzatzikijem. Spodnjo polovico obložite z 1 listom solate.

3 Na solato položite piščančjo polpeto (75 g) in nanjo kapnite nekaj tzatzikija. Oplaknite tri češnjeve paradižnike, jih očistite in zrežite na rezine. Položite na tzatziki, pokrijte z drugo polovico žemljice in zraven pojejte še preostali tzatziki.

Čas priprave: približno 15 minut.
Na porcijo: približno 300 kcal, beljakovine: 25 g, maščobe: 12 g, ogljikovi hidrati: 22 g.

Solatna skleda - sočna z granatnim jabolkom

Priprava za 1 osebo:

1 Oplaknite 75 g piščančjega fileja, ga osušite in zrežite na trakove. Začinite jih s soljo in poprom. V teflonski ponvi jih zlato rjavo popecite in nakapajte z nekaj kapljicami medu. Dodajte 1 žličko sezama in ga malce popražite. Vse skupaj nato vzemite iz ponve.

Azijska ponev s pečenim tofujem

Priprava za 1 osebo:

1 125 g tofuja zrežite na kocke in jih marinirajte v 2 žličkah sojine omake. Očistite 250 g nežnega koničastega zelja in 50 g stročjega graha in oplaknite zelenjavo. Zelje zrežite na grižljaj velike koščke. Pod vročo vodo oplaknite 2 žlici mungo kalčkov. Očistite 150 g rdeče paprike in 75 g kumare, ju oplaknite in zrežite na tanke trakove.

2 V teflonski ponvi popražite 1 žličko arašidov in jih nato vzemite iz ponve. Na 1 žlički olja nato na hitro popecite še tofu. Dodajte stročji grah, zelje in kalčke. Pri visoki temperaturi vse skupaj pecite 1 minuto. Začinite z 2 žličkama sojine omake in poprom. Primešajte še 4 žlice juhe (instant). Okrasite z zelišči in postrezite.

Čas priprave: približno 15 minut.
Na porcijo: približno 300 kcal, beljakovine: 21 g, maščobe: 13 g, ogljikovi hidrati: 25 g.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri