To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

Pripravljeno v 20 minutah: Slastni solatni zavitki na tri načine

Pripravljeno v 20 minutah: Slastni solatni zavitki na tri načine (foto: Profimedia) Profimedia
21. 4. 2018

Ste se že naveličali zelene solate? Uporabite jo tako – v dvajsetih minutah pripravite okusne solatne zavitke z mletim mesom ali zelenjavo, za piko na i pa dodajamo še začimbo z ogromno pozitivnih učinkov na zdravje.

Ingver se v receptih pogosteje znajde pozimi, a mi si ga privoščimo skozi vse leto, če je le mogoče. Toliko dobrodejnih učinkov ima, da bi bilo škoda, da bi nanj pozabili takoj, ko se temperature dvignejo. Tokrat ga bomo uporabili za pripravo jedi, ki je odlična za po treningu.

Priprava je preprosta in hitra: meso popražite, začinite in pražite še malo, da se okusi pomešajo. Medtem pripravite solatne liste, ki jih boste napolnili z mesom.

Sestavine za štiri:

  • oljčno olje
  • 400 g mletega govejega mesa
  • približno centimeter svežega ingverja (olupite in naribajte)
  • čebula ali 2 šalotki (nasekljajte)
  • 2 stroka česna (nasekljejte)
  • sojina omaka (po okusu)
  • hoisinova omaka (po okusu)
  • 1 čajna žlička rdeče paprike (lahko v lističih)
  • sol in poper
  • zelena solata
  • pest arašidov (nasekljanih)

Priprava:

V ponvi segrejte oljčno olje in popražite meso. Približno 10 minut. Vmešajte naribani ingver, drobno nasekljano čebulo, česen, dodajte sojino in hoisinovo omako ter papriko. Pražite še približno 4 minute in ves čas mešajte, da se okusi pomešajo. Solite in poprajte po okusu, odstavite ter pustite, da se nekoliko hladi.

Medtem pripravite solatne liste. V vsak solatni list oz. priporočamo, da uporabite dva, dajte žlico mesa, potresite z arašidi in zavijte.

Različice, ki smo jih še preizkusili in so bile prav tako okusne:
  • namesto govejega mesa, smo uporabili piščančje meso
  • vegetarijanska različica: mešana zelenjava (paprike, bučke …) in leča ali tofu, brez omak.

Dober tek!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri