foto_herbalife

Ribe, še posebno mastne, imajo posebne značilnosti, saj vsebujejo malo nasičenih maščobnih kislin glede na koncentracijo polinenasičenih maščobnih kislin.

Dve pomembni polinenasičeni maščobni kislini se imenujeta omega-3 eikozapentaenojska kislina (EPK) in dokozaheksaenojska kislina (DHK), nujno potrebni pa sta zato, ker naše telo ne more proizvajati teh kislin v zadostnih količinah, zato jih je treba pridobivati s hrano in/al prehranskimi dopolnili.

Te maščobne kisline omega-3 se naravno pojavljajo v mastnih ribah, kot so losos, sled, skuša in kril. Maščobne kisline omega-3 se zato običajno imenujejo kar ribje olje.

Čeprav je veliko dokazov o koristih za zdravje, ki jih prinašajo te nujno potrebne maščobne kisline omega-3, sodobna zahodna prehrana vsebuje premalo kislin DHK in EPK. Večina trenutno ne je mastnih rib redno, da bi pridobila potrebno koncentracijo maščobnih kislin, po trenutnih statističnih podatkih 80 % svetovne populacije odraslih povprečno zaužije manj maščobnih kislin omega-3 iz rib, kot je priporočeno, tj. 250 mg/dan.

Da bi pridobili potrebno količino nujno potrebnih maščobnih kislin, se odraslim priporoča, naj zaužijejo dve porciji mastnih rib na teden. Tisti, ki ne uživajo rib redno, lahko namesto tega uživajo oreščke in semena, na primer orehe in bučna semena, rastlinska olja, npr. repično olje in laneno olje, sojo in sojine izdelke, npr. sojo v zrnu, mleko in tofu, in zeleno listnato zelenjavo, ki telo oskrbijo z alfa-linolensko kislino).

Alfa-linolenska kislina je tudi ključna maščobna kislina omega-3, priporočena dnevna količina pa je 2 grama na dan. Te maščobne kisline omega-3 je največ v živilih rastlinskega izvora, po zaužitju pa jo telo pretvori v kislini EPK in DHK.

Herbalifeline Max

Herbalife v sklopu svojih prehranskih dopolnil ponuja Herbalifeline Max. To je prehransko dopolnilo, ki vsebuje maščobni kislini omega-3 EPH in DHK.  EPK in DHK imata vlogo pri delovanju srca. DHK ima vlogo pri delovanju možganov in ohranjanju vida.

Herbalifeline® Max je ekskluzivna mešanica trajnostno pridobljenih ribjih olj z omega-3, ki vsebujejo esencialni maščobni kislini EPK (eikozapentaenojska kislina) in DHK (dokozahekseanojska kislina).Vsebuje tudi esencialna olja timijana in poprove mete, ki osvežijo okus po uživanju rib. Kapsula je primerna za vegetarijance.

Za zagotovitev, da so vse sestavine izdelka Herbalifeline Max trajnostno pridobljene, smo za ribje olje v izdelku Herbalifeline Max prejeli uradno priznanje organizacije Friend of the Sea©, s čimer potrjeno podpiramo enake vrednote za morski habitat.

Preberite več na http://izdelki.herbalife.si/healthy-breakfast

Sorodni članki

Maščoba ni enaka maščobi!

Maščoba je živilo, ki ga v naši prehrani najbolj primanjkuje in ga je hkrati odločno preveč. O maščobah vlada veliko stereotipov.

Semena zdravja: lan

"Kjerkoli bo postalo laneno seme del prehrane med ljudmi, tam bo boljše zdravje." Mahatma Gandhi Prav ima.

Posledice pomanjkanja omega-3 maščobnih kislin so lahko resne

Pomanjkanje omega-3 maščobnih kislin je dandanes zelo pogosta težava vseh ljudi. Gre za posledico sodobnih sprememb prehranjevalnih navad in pomanjkanja znanja o učinkih...
Izbor uredništva

Doma pripravljene vode z okusom - 16 odličnih receptov

Ste v trgovini kdaj vzeli v roke plastenko vode z okusom in preverili njene sestavine?

Več...

Zakaj srečni pari ne delijo svojega življenja na družbenih omrežjih?

Živimo v zanimivih časih, ko objave na profilih družbenih omrežij pogosto pomenijo več kot to, kar se dogaja v realnosti.

Več...

7 opozorilnih znakov, da ne poslušate svojega srca

Preverite, ali ste zares sposobni poslušati sebe?

Več...
Najbolj brane vsebine

Ideja za izlet: Rabeljsko jezero

Radi bi se šli nekam ohladiti, sprostiti, se sončiti, morda veslati... Z družino, psom ali prijatelji. Pa ne veste, kam? Rabeljsko jezero je odlična destinacija. 
Več...

Poletna torta z grškim jogurtom in jagodičjem (brez dodanega sladkorja in peke!)

Če si grški jogurt radi privoščite za sladico ali zajtrk, vam bo všeč tudi lahka torta brez peke. Ker ima malo sestavin in je priprava povsem preprosta, jo lahko naredite tudi na počitnicah ali kot piknik sladico.
Več...

Hujšanje: 8 nasvetov, ki jih upoštevajte, če se številka na tehtnici ne premakne

Videti je preprosto – manj hrane, več gibanja. Strategija, ki so jo preizkusili številni in tudi dosegli odlične rezultate. Vsem pa ta način ne prinese rezultata, ki si ga želijo. Če ste med njimi, je morda čas, da preizkusite drugače. Morda je čas, da ...
Več...

Ideja za izlet: Mašun - ki ponuja številne možnosti za sprehode in rekreacijo v naravi

Čudovita sončna sobota, preživeta v objemu prostranih notranjskih gozdov!
Več...

8 nasvetov, kako izstopiti iz cone udobja

Običajno nas je strah sprememb, zato veliko ljudi raje biva v navidezno varni coni udobja. A v coni udobja ne bomo naredili ničesar velikega. 
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri