10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

8 zelo učinkovitih vaj (asan) za tekače

11. 9. 2017

Če ure in ure tekate po svetu, ste se verjetno že srečali z bolečino v križu, zgornjem delu hrbta, v nogah, gležnjih ... Ste kdaj v trening vključili jogo? Naj vam zaupamo, joga vam bo prinesla kup dobrih stvari. Preizkusite naslednjih 8 položajev.

Slika 1/8

Adho Mukha Svanasana

Z vajo boste dobro raztegnili mišice celega telesa. Predvsem pa boste v trenutku vedeli, katere mišice so bolj napete. To so mišice, ki jim v prihodnosti namenite več pozornosti.

Profimedia

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri