jutranji-tek

4 dobre strani jutrajega teka. Za začetek. Kasneje vas bomo skušali prepričati še s kakšno.

Manj težav z načrtovanjem

Nastavite budilko, vstanete, navlečete tekaške hlače, nataknete tekaške copate … in že ste v pogonu. Ko pridete nazaj, si privoščite slasten zajtrk in prho, potem pa je pred vami cel dan in vi, polni energije, zlahka manevrirate med vsemi obveznostmi, ki vas čakajo.

Popoldanski oziroma večerni tek zahteva veliko več načrtovanja. To tudi pomeni, da je v popoldanskem in večernem času več verjetnosti, da boste tek izpustili. Tudi če ste zagrizen tekač in tekaškega treninga ne bi preskočili za nič na svetu, vam načrte zlahka prekrižajo nepredvidene spremembe/obveznosti.  

Jutranji tek je zdravilo za 'mačka'

Saj poznate tista jutra, ko se zbudite brez energije, ko je glava težka in se iz postelje skopljete s tako težavo, kot da bi večer prej pogledali pregloboko v kozarec. Na takšna jutra se odpravite na tek.

Vemo, tek je verjetno zadnja stvar, na katero pomislite. Toda … Samo poskusite. Hvaležni si boste, ko boste zbrali toliko volje, da se boste odvlekli čez prag.

Boljši zrak

Čisto zares. Če živite v mestu, boste hitro opazili, da jutra niso prijetnejša le zato, ker je zrak hladnejši (no, razen pozimi, takrat je zgodba drugačna), tudi boljši je. Tisti, ki ste že kdaj tekli skozi oblak izpuhov, veste o čem govorimo.

Bolje boste jedli

Z jutranjim tekom boste pridobili še eno odlično navado - redno boste zajtrkovali. Če ne pred tekom, si boste obrok zagotovo privoščili po njem. Bonus za tiste, ki bi radi izgubili kakšen kilogram: jutranja vadba in pravi zajtrk bosta spodbudila vaš metabolizem, tako boste v celem dnevu porabili več kalorij, kot bi jih sicer.

Preberite še: Je bolje jesti pred ali po vadbi? 

In Program teka za začetnike: Pretecite 5 kilometrov 

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

7-dnevni izziv: Vse se začne z majhnimi spremembami – 7 jutranjih navad, ki bodo spremenile dan

Če boste dan začeli tako, imate več možnosti, da boste tudi v nadaljevanju sprejemali boljše odločitve. Zato bomo ta teden vsako jutro začeli z majhnimi spremembami. Ste z...

10-minutni jutranji trening, ki ga lahko izvajate doma

Tudi vi zjutraj najprej pomislite na skodelico sveže pripravljene dišeče kave? Dajmo začeti drugače.

(Naj)boljši načini, kako začeti dan (in nimajo nič opraviti z zajtrkom)

Vas jutra spravljajo v slabo voljo? Morda vam jih naslednje ideje polepšajo. In dan tudi.
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

7 vprašanj, ki si jih zastavite, če težko zaspite

Vsak večer ista zgodba – pred televizorjem ali ob knjigi začnete kinkati. Včasih vas preko dneva nakopičena utrujenost ujame že pri večerji. Odpravite se v posteljo … In potem ste nenadoma popolnoma budni.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri