10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Pred tekmo: Počivajte!

1. 6. 2011

Še trije dnevi so pred vami. Verjetno se vam nenehno poraja vprašanje, ali ste dovolj pripravljene, morda bi želele v teh dneh nadoknaditi vse izpuščene treninge, vendar bi s kondicijo, ki ste jo, verjamem, s pridnim delom pridobile, le poslabšale.

  • Svetujem vam, da si zadnje dni vzamete za počitek, namesto treninga preberete knjigo ali pogledate film ter se  psihično pripravite na nastop.
  • V četrtek ali petek naredite kratek trening v svoji tekmovalni hitrosti, če imate možnost, naj bo po progi dm teka. Tiste, ki boste tekle na 5 km, pretecite 2–3 km, če pa se boste podale na 10 km dolgo progo, pa odtecite 4–5 km.
  • Pazite na to, da boste te dni dovolj spale, vsaj 7 ur.
  • Dan pred tekmo si v miru pripravite športno torbo in nastavite budilko.
  • Želim vam dober in uspešen tek! Korak skozi cilj naj vam pričara nasmeh, kajti vse boste zmagovalke! Trud bo poplačan, da o veselju in energiji še nekaj dni po teku ne govorim. Verjemite!

Jasna Zagrajšek, osebna trenerka

Značke: krompir pire

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri