To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu

VIDEO: Vaje za regeneracijo po napornem treningu (ki jih telo NUJNO potrebuje)

VIDEO: Vaje za regeneracijo po napornem treningu (ki jih telo NUJNO potrebuje) (foto: profimedia) profimedia
15. 6. 2019 Promocijsko sporočilo

Po večjih fizičnih naporih je izjemno pomembno, da si vzamemo čas za regeneracijo in počitek, kar izpostavlja tudi Anja Susič v tokratnem videu z vajami in nasveti za regeneracijo telesa po napornem treningu.

Načrtovanje časa za regeneracijo je namreč prav tako pomembno kot načrtovanje treningov. Zanemarjenje regenerativnega procesa lahko vodi do izčrpanosti in slabših rezultatov, saj telo nima dovolj časa, da bi si opomoglo.

Metode regeneracije vključujejo različne raztezalne vaje tako pred kot po teku, ki jih opravljajte redno in brez izjem. Raztezanju posvetite dovolj časa in ne hitite. S temeljitim raztezanjem boste zmanjšali možnost poškodb, povišali srčni utrip in povečali kroženje krvi po telesu.

Pomembno vlogo pri regeneraciji igra tudi prehrana, saj je vnos hranilnih snovi najbolj optimalen v prvih 30 minutah pred vadbo in do 2 uri po njej. To upoštevajte tudi pri načrtovanju obrokov, ki naj bodo sestavljeni iz kombinacije proteinov in ogljikovih hidratov. Anja si po treningu na primer privošči lahek obrok, obogaten z okusno in hranljivo tunino Rio Mare Leggero, ki telo nahrani s potrebnimi beljakovinami.

rio mare

Anja se je zadnji vikend v aprilu preizkusila na maratonu z osupljivimi razgledi, Rio Mare Parenzana Maratonu, ki je na teku od Kanegre do Portoroža združil več kot 600 tekačev iz Slovenije in sosednjih držav. Kljub slabim vremenskim napovedim sta dobra volja in moč pogumnih tekačev privabili sončne žarke in poskrbeli za vrhunsko športno doživetje. Za vse tekače je s svojo družino pridno navijala tudi Ana Žontar Kristanc. »Nikoli se še nisem udeležila maratona in ko je prišla priložnost, da se udeležim maratona Parenzana, za katerim je stal tudi Rio Mare, s katerim z veseljem ustvarjam zdaj že drugo leto, sem bila takoj za,« je zapisala na svojem blogu Anina kuhinja.

Za recepte z izdelki Rio Mare še naprej spremljajte blog www.aninakuhinja.si in Facebook stran www.facebook.com/Rio.Mare.Slovenija, poskrbite za svoje telo in ostanite V formi z Rio Mare.

rio mare

Značke: regeneracija

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri