10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Izziv s Hano Verdev: Trening zgornjega dela telesa (1. teden)

Hana Verdev (foto: Danijel Čančarevič) Danijel Čančarevič
21. 4. 2016

Prvi teden 60-dnevnega izziva zaključujemo z vajami za zgornji del telesa. 

Ta teden smo že okrepili noge in zadnjico, trebušne mišice in spodnji del hrbta, sedaj pa je na vrsti še zgornji del telesa. Če ste že oblečeni v udobna oblačila, poglejte še pod posteljo, če imate kakšne zaprašene uteži ali ročke in jih privlečite na plano, sicer pa si lahko pomagate s plastenkami vode ali se znajdete kako drugače. 

Vaje, ki jih boste izvajali:

  1. Sklece na kolenih
  2. Upogib komolcev (biceps) z ročkami
  3. Dvig rok na stran z ročkami
  4. Veslanje v predklonu z ročkami
  5. Izteg komolcev nad glavo (triceps) z ročko

Prvi teden je tako za nami, ste že delili z nami vaše izkušnje? Pokažite, kako ali s čim ste trenirali danes, če niste imeli uteži. Na Twitterju ali Instagramu uporabite #vitalnivpoletje in nekdo od vas bo obdarjen z Lidlovo košarico zdravih živil.

Če ste se nam komaj pridružili, preberite še dodatne napotke.

Z idejami za vikend pa vas bomo pričakali v naši rubriki.

Hitro povabite še vaše družinske člane ali prijatelje, dokler vas lahko še dohitijo...

Prijave so še odprte na povezavi TUKAJ.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri