nasmeh-zima

Kako kljub sivini in slabi volji ohraniti nasmeh in zdravje.

1. Pojdite nazaj v naravo in imejte svoj zimski vrt. Zakaj si ne bi na balkonu ali verandi naredili mini organskega vrta. Seveda si spomladi privoščite tudi kakšno gredico. Sicer pa ni lepšega kot tudi pozimi uživati sveža zelišča in ne pozabite še na kakšno rožico, ki vam bo v stanovanje prinesla naravo in svežino.

2. Izberite hrano in življenje, ki vas bo branilo pred vnetji. Podučite se o pH-ju, o kislosti ali alkalnosti svojega telesa. Privoščite si dieto, ki vas bo malce očistila – jejte surovo organsko zelenjavo, stročnice, pijte zelene napitke, smoothieje, vitamine, minerale, in če smo še bolj poetsko razpoloženi – pijte ljubezen in kisik.

3. Naredite si smoothie. Zeleni smoothieji so odlični, privoščite si vsaj enega v jutranjih urah.

4. Pijte veliko čiste, najboljše vode

5. Zmanjšate število izdelkov živalskega izvora (zlasti mlečnih izdelkov) in si občasno privoščite rastlinsko dieto.

6. Predelan sladkor in obdelani škrob sta hudič – znebite se ju. Premislite, kako dolgo jih delajo, zdaj si predstavljajte, koliko časa potrebuje vaše telo, da ju prebavi. Izberite raje hrano, ki ima nizek glikemični indeks, zlasti če niste preveč aktivni.

7. Stresite svojo ritko! Vaš limfni sistem, ki iz telesa 'odvaža smeti', vas potrebuje. V nasprotju z vašim srcem limfe nimajo črpalke, moč dobijo iz miganja. Hitra hoja je njihova črpalka. Joga je odlična 'mašina' za limfe. Tresite, tresite!

8. Privoščite črevesju popolno čiščenje! Tako je prav, očistite svoje telo alkalnosti in strupov. Iz telesa bi morali redno odstranjevati slabe stvari, tako bi veliko lažje ohranili zdravje in odpornost.

9. Uporabljajte naravne kozmetične izdelke. Koža je vaš največji organ in zato vse, kar dajete nanjo, telo popije. Strupene kreme, polne kemikalij, nenehno zastrupljajo vaše telo.

10. Stres je slab – torej zmanjšajte moč slabih stvari in povečajte faktor veselja. Poiščite in redno izvajajte aktivnosti, ki vas osrečujejo. Nekaj idej: berite Liso, pišite blog, sproščajte se, obiščite savno, plešite, pojdite v naravo ...

11. Spanje. Spanje. Sanje. Optimalne ure za spanje so od 23.00 do 7.00 zjutraj.

12. Žvečite. Vaš trebuh nima zob, zato dobro prežvečite hrano.

13. In nehajte jesti pozno zvečer, tako boste boljše in lažje spali, vaše telo se bo lahko osredotočilo na obnovo, namesto na prebavo.

14. Postavite meje, vzemite si čas zase, ne pustite, da vas služba in šef spravita ob zdravje.

15. Vzemite si čas za zabavo, ljubezen in smeh!

16. Ne jezite se na vse okoli sebe, kriza ne bo minila niti zaradi vašega žolčnega izbruha niti kričanja. Izkoristite slabe čase za odlično osebno preobrazbo. Izklopite televizijo in računalnik, posvetite se sebi, družini in prijateljem.

Sorodni članki

Azijska dieta

Azijska dieta ima v resnici dobre reference, saj sloni na dejstvih, da Kitajci že več kot štiri tisoč let uživajo hrano, s katero z lahkoto vzdržujejo vitko linijo.

Naj si telo spočije od jedače: 3-dnevna prečiščevalna dieta

Dovolj je težke hrane in obilnih obrokov. Čas je za veliko čiščenje organizma.

Pomagajte telesu odplakniti strupe in ohranite linijo

V liniji izdelkov Sensilab Superfoods so različne superhrane združene v smiselne kombinacije, ki vam bodo pomagale pri razstrupljanju telesa, ohranjanju primerne telesne teže…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri