10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

5 nasvetov, da vas ne bo zeblo in ne boste zboleli

5 nasvetov, da vas ne bo zeblo in ne boste zboleli (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
17. 11. 2015 Vir: Lisa

Vas rado zebe? Ko se počasi pomikamo iz zlate jeseni v mrzel december smo še posebej občutljivi. Za vas imamo 5 koristnih nasvetov, da vas ne bo zeblo.

Čeprav zunaj še ni tako mraz, da bi pokalo, nas pogosto zebe bolj kot v ostri zimi, počutimo se neprijetno in brez energije. Telo se namreč še ni privadilo na padajoče temperature, vlažno vreme se nam zdi hladnejši kot suh zimski mraz, temačni dnevi pa negativno vplivajo na razpoloženje.

Zato smo pripravili nekaj nasvetov, da vam bo prijetno toplo in ne boste zboleli. Razvajajte pa tudi svojo dušo, da vam bo toplo še pri srcu ...

1. Nežna spodbuda za krožni tok

Da nas zebe, je pogosto kriva tudi slaba prekrvavitev. V taki situaciji najbolje pomaga kakršnokoli gibanje: ob svoji najljubši glasbi za četrt ure zaplešite v dnevni sobi, skačite s kolebnico ali pa malce telovadite. To bo dalo vašemu krožnemu toku nov pogon in v trenutku pregnalo občutke hladu. Še bolje pa je, da se toplo oblečete in se odpravite na svež zrak!

Ne veste, katero vadbo bi izbrali? Poiščite idejo TUKAJ!

2. S hrano proti nizkim temperaturam

Ajurveda, indijska prehrambna veda, za vsak letni čas priporoča določeno hrano, ki ustreza posebnim potrebam telesa. Jeseni in pozimi so idealne tople, hranilne jedi (npr. enolončnice, testenine, narastki), mlečni izdelki (npr. puding, mlečni riž), oreški in mandlji. Zmanjšajte uživanje surovih in suhih jedi.

Kot dopolnilo so odlične ostre začimbe, kot sta poper in čili, ki imata tako spodbuden učinek, da se kar potimo ...

3. Odklopite in pijte čaj

Ob mrzlih in neprijetnih dnevih si avtomatično zaželimo vročega čaja. Aromatični napitek v trenutku odpravi drgetanje. Zelo učinkovit je zeleni ali jogi čaj z ingverjem, ki spodbuja prekrvavitev in hkrati krepi imunski sistem.

Več: Zdravilen ajurvedski čaj z ingverjem

Pri utrujenosti in izmučenosti, ki so pogosto vzrok za neprijetne občutke, pomaga metin čaj ali kanček koriandra v črnem čaju.

Ali morda ne marate čajev? Ogrela vas bo tudi kava, ki ji dodate noževo konico cimeta. Ta začimba stimulira in krepi živce, spodbuja prekrvavitev in krožni tok, zato imamo občutek, da nas greje od znotraj. Kardamom v kavi ali vroči čokoladi spodbuja krožni tok in presnovo.

4. Kopalni dodatki, ki ogrejejo

Že sam učinek tople vode je ob hladnih dnevih izjemno dobrodejen in po kopeli se počutimo pregreti. Še prijetneje postane s kopalnimi dodatki z ingverjem, ki spodbujajo prekrvavitev. Po kopeli se namažite z mlekom za telo, ki vsebuje izvlečke ingverja ali ognjiča. Po takšni negi vam zagotovo ne bo več hladno!

5. Naj vas razvaja topla voda

Že župnik Kneipp je vedel, kako dobrodejna je lahko voda ob mrzlem vremenu. Prhanje s toplo in hladno vodo spodbuja prekrvavitev in imunski sistem. Pomembno je, da začnete pri stopalih in da vodni curek usmerite proti srcu. Učinek je še večji, če se poprej zdrgnete s krtačo.

Tudi nožne kopeli spodbujajo prekrvavitev celega telesa, dodatki z evkaliptusovim ali smrekovim oljem pa še dodatno okrepijo toplotni učinek.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri