10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Hujšanje po porodu

Hujšanje po porodu (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
17. 6. 2014

Po porodu je še posebej težko doseči želeno telesno težo, to pa predvsem zaradi delovanja hormonov in časovne organizacije.

Pomembno je, da se ljudje v svoji koži dobro počutimo, zato je prvi korak vedno odločitev ukrepati. Ko se odločite vnesti spremembe, pa upoštevajte naslednje nasvete.

Redni obroki so ključ do uspeha

Redni obroki so ključ do uspeha, saj morate dati telesu občutek varnosti. S tem preprečite, da bi shranjevalo nepotrebno energijo 'za hude čase'.

Priporočljivo je uvesti štiri do pet obrokov na dan. Bolj kot količine, so pri tem pomembni redni obroki - zaužijete krepkejši zajtrk in kosilo in nato še lažjo večerjo.

Primer jedilnika:

Zajtrk: 60 g ovsenih kosmičev z jogurtom ali 2 dl mleka (ovsene kosmiče večer prej zalijete z vodo)

Malica: 2 jabolki ali 2 hruški ali 1 banana

Kosilo 1: polnozrnata štručka (60-100 g), humus namaz iz čičerike, 3 paradižniki
Kosilo 2: 70 g polnovrednih testenin ali nebrušenega rjavega riža z zelenjavno omako in (pri obeh variantah) obvezno solata

Malica: pest oreščkov (20 g) ali 180 g navadnega jogurta in korenček

Večerja: zelenjavna juha in 150 g pustega mesa ali ribe ali 2 jajci in solata

Nasvet:

Če je le mogoče, si obroke organizirajte in pripravite vnaprej in ne uživajte predelane hrane, še posebno ne v obliki hitrih prigrizkov mimogrede.

  • Kosmiče si lahko pripravite že večer prej, zjutraj le dodate mleko ali jogurt.
  • Tudi sadje imate lahko s seboj v torbici ali v avtu avtu, prav tako oreščke.
  • Vsako kosilo lahko skuhate za dva dni. Zelenjavno juho, na primer, skuhate in jo hranite v hladilniku do tri dni, preostanek zamrznete in pogrejete ko potrebujete.
  • Malico lahko nadomestite z Raw organic food bar, ki je zdrava alternativa piškotom, če pa vam zmanjka časa, lahko za kosilo pojeste 2 sadeža in pest oreščkov.

Mojca Cepuš, nutricionistka

Kaj pa telovadba?

Več o tem si preberite na naslednjih povezavah:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri