par-na-treningu-raztezanje

Večina ljudi novoletnih zaobljub ne uresniči. Američani, ki so nori na statistiko, so izračunali, da le 8 odstotkov ljudi popolnoma uresniči svoje zaobljube. Da ne boste požrli svojih besed, vam lahko pomagamo z zaobljubami, ki jih ni težko uresničiti, a bodo veliko prispevale k izboljšanju vašega zdravja.

1. Vsak mesec nov izziv

Če je vaš cilj bolj zdravo in razgibano življenje, si naredite seznam pozitivnih sprememb in se vsak mesec osredotočite na eno.

Na primer:

  • mesec dni ne jejte sladkorja,
  • naslednji mesec redno vadite,
  • potem začnite z zdravimi zajtrki in tako naprej.

Naj vam bodo vse spremembe pozitiven izziv in naj vas nikar ne obremenjuje, ker vam sicer zagotovo ne bo uspelo. Lahko pa vam uspe, da vsaj kakšno od teh novih, zdravih stvari spremenite v navado.

Poseben nasvet:

Morda si letos namesto hujšanja in gibanja na prvo mesto postavite dovolj spanca. Naspani boste veliko lažje uresničevali svoje izzive, bolj boste zdravi, srečni in v formi.

2. Moč pozitivnega pritiska vrstnikov

Če imate v načrtu kakšen velik projekt, na primer nehati kaditi, izgubiti 20 kilogramov, preteči maraton, je vedno fino, da vzamete za vzor kakšnega vrstnika, znanca, sorodnika.

Pozitivni zgledi vedno vlečejo, morda se boste motivirali z znanim stavkom: "Če je njemu uspelo, zakaj ne bi meni." Pametno je tudi, da vsem poveste, kaj je vaš cilj, tako vas bo sram, da bi čez mesec ali dva vsemu svetu razlagali, zakaj vam ni uspelo. Najdite znanca, s katerim boste šli teč ali na fitnes, namesto cigaret si kupite žvečilne gumije, vključite se v podporne skupine za hujšanje, le nikar se ne izolirajte.

Poseben nasvet:

Skrbno izberite ljudi, ki vas bodo podpirali. Prepričani morate biti, da vam res privoščijo uspeh. In ko sledite svojemu cilju, se ne pustite speljati na stranpoti, imejte v mislih le svoj cilj, kako boste potem bolj zdravo in zadovoljno živeli.

3. Uporabite mejnike za lažje uresničevanje svojih pričakovanj

Če bo vaš cilj šele na koncu leta, boste hitreje obupali, zato si že med letom določite mejnike, ki se bodo zdeli lažje dosegljivi.

Najprej si na primer zadajte, da boste mesec dni migali petkrat na teden in da boste potem že videli, kako bo naprej. In verjemite, če vam bo uspelo en mesec, vam bo z lahkoto še naslednji in naslednji, če ne drugega, boste ob odličnih rezultatih tako pri izgubi kilogramov kot pri izboljšanju forme vztrajali vsaj do poletja, ko se vam bo zdelo škoda, da bi nehali. In tako bo minilo leto, vi pa boste zdravi in fit kot že dolgo ne.

Poseben nasvet:

Za marec se prijavite na odprtje tekaške sezone v Sežani, tako boste vztrajali na primer s tekom vsaj do marca, ko bo tek šele postal pravi užitek. In nikoli več ne boste nehali teči.

4. Osredotočite se na pozitivno stran

Ni treba, da se vedno vse vrti okoli tega, česa ne boste smeli jesti. Osredotočite se na to, česa boste jedli več. Namesto tega, da ne boste jedli čokolade, se zaobljubite, da boste jedli več beljakovin in da ne boste pozabljali na zdrav zajtrk. Če se boste odločili, da nehate piti kavo, najdite nadomestno, seveda zdravo pijačo, ki jo boste pili – na primer limonado, zeleni čaj ...

Poseben nasvet:

Pripravite se, da boste imeli z nekaterimi odpovedovanji težave. Na primer, če boste nehali piti kavo, boste imeli glavobole, a bodite potrpežljivi, vse bo minilo. Pijte dovolj vode in vadite tehnike dihanja.

Preberite še:

Foto: Profimedia, Shutterstock

Sorodni članki

4 ključni razlogi, zaradi katerih vam ne uspe izpolniti novoletnih zaobljub

Le 8 odstotkov ljudi, ki sprejme novoletne zaobljube, te potem tudi zares izpelje do konca. Saj niste tudi vi že vrgli puške v koruzo?

Veseli december in alkohol: Kako alkohol vpliva na hujšanje in/ali pridobivanje mišične mase

December je že tradicionalno mesec novoletnih zaobljub. Ta mesec najdemo kup izgovorov, zakaj bi lahko svoje zaobljube malce preložili ali odložili na novega leta dan.

Kako ostati aktiven tudi pozimi? (brez dolge pavze, brez novoletnih zaobljub o hujšanju)

Spomladi in poleti izberete kopico športnih aktivnosti, ki jih redno izvajate in s tem skrbite za svoje zdravje. Potem se z jesenjo po maratonih pričnejo mrzli dnevi in vsak...
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri