10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Izziv dobrega počutja: Vsak dan poskrbite zase z eno od naslednjih navad

Izziv dobrega počutja: Vsak dan poskrbite zase z eno od naslednjih navad (foto: profimedia) profimedia
15. 6. 2019

Koliko minut na dan posvetite sebi? Ko počnete, kar si resnično želite, se sprostite in naredite kaj koristnega za zdravje? V hitrem življenjskem tempu je takšne trenutke verjetno težko najti, zato je tu nekaj majhnih navad, s katerimi vsak dan poskrbite zase.

Za vsak dan izberite eno iz spodnjega seznama navad in jo opravite. Pripomogla bo k vašemu dobremu počutju in zdravju. Ker nekatere vzamejo zares malo časa, lahko izberete tudi dve ali tri in jih razporedite čez dan. Katera vam je najljubša?

Zjutraj spijte velik kozarec vode

Zakaj? Ker s tem prebudite telo, nadoknadite tekočino, ki jo ponoči niste dobili in se izognete dehidraciji.

Naredite nekaj razteznih vaj

Delajte raztezne vaje čez cel dan: ko vstanete iz postelje, med odmorom za malico v službi, ko doma sedite na kavču in gledate televizijo, pred spanjem … Rešili se boste zategnjenosti in dobili malce energije.

Pojejte vsaj en kos sadja in zelenjave

Za dnevni vnos vitaminov potrebujete vsak dan več vrst sadja in zelenjave, vendar začnite počasi. Dovolj bo, da si privoščite na primer jabolko in zelenjavno prilogo ob kosilu. Potem pa boste počasi povečevali količino. Poleg tega jabolko ali banana ne vzameta nič časa za pripravo, zato nimate razloga, da bi se navadi izognili.

Jutranjo skodelico kave začinite s cimetom

Cimet bo poživil vaš jutranji odmerek kofeina in poskrbel za vaše zdravje. Vsebuje antioksidante in ima protivnetne učinke.

Ko govorite po telefonu, se sprehajajte

To pride v poštev predvsem za vse, ki čez dan opravite veliko telefonskih klicev. Če je le možno, med govorjenjem ne sedite, ampak naredite nekaj korakov.

Naredite zajtrk večer prej

Enkrat tedensko si privoščite nekaj minut spanja več in zajtrk pripravite že večer prej. S tem boste tudi poskrbeli, da boste od doma odšli s polnim želodcem in z veliko energije.

Nekaj predlogov za zajtrk:

Odprite okno za 5 minut

Ko je zunaj toplo, prostore večkrat prezračimo in poskrbimo za osvežitev. Naredite to tudi, ko je zunaj mrzlo. V svežem zraku se boste lažje zbrali in razmišljali kot v postanem ozračju.

Izognite se dvigalu

V dan vnesite malce več gibanja in raje izberite stopnice kot dvigalo. Pospešen srčni utrip vam bo dal nov zagon in pregnal utrujenost.

Bodite prijazni

Prijaznost je hvaležna navada, saj na telo in um vpliva zelo blagodejno: osrečuje, napolni s pozitivno energijo, spodbudi občutek za hvaležnost. Občutek, ko za nekoga naredite kaj dobrega, pa je neprecenljiv.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri