ly03_33_fit2_sh

Pred nami je popraznično vzdušje, oddahnili si bomo od zabav in prazničnih dobrot. Šampanjci so popiti, dobrote pa so obležale na oblinah, ki smo jih pridobili med prazniki.

Zdaj je pravi čas, da prebavnemu sistemu omogočimo malo počitka oziroma razstrupljanja in v veliko pomoč nam je lahko voda.

Pitje vode ima vrsto pozitivnih učinkov:
  • organizmu pomaga k boljšemu počutju,
  • pitje zadostnih količin vode pomaga pri izgubljanju ali uravnavanju telesne teže,
  • pitje vode nam daje občutek sitosti,
  • voda daje energijo mišicam,
  • koristna je za lepšo kožo,
  • v pogon spravi limfni sistem, ki skrbi za odstranjevanje toksinov iz telesa.

Povprečna priporočena količina je osem kozarcev oziroma dva litra vode na dan.

Ali ta količina vode velja za vse? Kolikšna je dejansko priporočena količina? Odvisna je seveda od teže posameznika in koliko je fizično aktiven.

Ženska, ki tehta 50 kilogramov, in 100 kilogramov težak moški ne potrebujeta enake količine vode. Koliko litrov vode na dan potrebuje vaše telo, si lahko izračunate sami.

Tukaj je primer:

Vaša teža v kg/25 = X litrov vode

Torej 100 kilogramov težak moški potrebuje 4 litre vode na dan, 50 kilogramov težka ženska pa 2 litra.

Če ste fizično aktivni, morate rezultatu dodati še 100 mililitrov na vsakih 100 kalorij, ki jih porabite pri vadbi ali drugi aktivnosti.

Pri zdravi in uravnoteženi prehrani naše telo dobi še dodatnih 20 % vode. Ne pozabite pa tudi na vadbo v vročini, takrat naše telo potrebuje še dodatnega pol litra vode.

Vanja Cipot, osebni trener

Največkrat me ljudje obiščejo zaradi želje po izgubi kilogramov in preoblikovanju telesa. Česar vam ni uspelo narediti samemu v večletnem trudu, skupaj brez odrekanja in z disciplino uresničimo v samo nekaj mesecih! Redna vadba, pravilna prehrana in čas. Moj cilj je strankino zadovoljstvo!

www.v-team.si

Preberite še: Zakaj nizek vnos ogljikovih hidratov in uživanje zdravih maščob pripomore k izgubi telesne teže (+ slasten recept) 

In preverite: Novo leto brez izgovorov: 7-dnevni program vadbe - vaje, ki jih lahko izvajate doma 

1 kalorija (cal) = 4,1868 džula (J)*
* Džul ali joule je enota za delo in energijo v mednarodnem sistemu enot SI, zanjo se uporablja oznaka J.

Sorodni članki

Kdaj dieta ni primerna za vas

Ko se odločimo za hujšanje, je treba poznati razliko med hrano, ki jo jemo med dietami, in tisto, s katero vzdržujemo želeno telesno težo in zdravje.
None

Koliko vode moramo popiti na dan?

Poglejmo najprej, koliko vode naš organizem, ob dobri preskrbljenosti z njo, dnevno izloči.

Koliko piva popiti?

Vsak teden se pojavljajo novi rezultati raziskav, ki prikazujejo pivo bodisi kot zdravo pijačo bodisi kot zahrbtnega uničevalca moških jeter in življenj. Koliko piva pa je...
Lady

Brali ste prispevek, ki je povzet po članku iz revije

Lady

Naročite se na revijo Lady:

04 511 64 44 spletni nakup

Ne spreglejte, revija je lahko tudi lepo darilo.
Podarite naročnino svojim najbližjim.


Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri