10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

10 zmotnih prepričanj o fitnesu

10 zmotnih prepričanj o fitnesu (foto: Profimedia) Profimedia
6. 6. 2018

"Za vidne rezultate se je treba vsak dan po 5 ur potiti v fitnesu", "Trening z utežmi me bo naredil mišičasto", "Če telovadim, ne rabim paziti na prehrano" in še in še ... Na žalost oziroma bolje rečeno srečo, nič od tega ni res!

Danes se nas že večina ukvarja z neko obliko športa, a v svetu fitnesa (predvsem pri neizkušenih) veljajo pravila, ki so bolj kot ne miti.

Zagotovo poznate tisto, da če vas drugi dan po vadbi bolijo mišice, ste naredili super trening. Ali pa, če ženska dviguje uteži, kaj kmalu dobi možato postavo.

Tukaj je 10 najpogostejših mitov o fitnesu (+ kakšna je resnica):

Mit #1: Daljši kot je trening, boljši bodo rezultati.

Resnica #1: Najbolj pomembno pri treningu je njegova kvaliteta in ne trajanje.

Mit #2: Tehtnica je pokazatelj rezultata, ki ste ga dosegli s telovadbo.

Resnica #2: Uporaba merilnega traku je najboljši način za spremljanje napredka.

Mit #3: Trening je učinkovit, če vas po njem bolijo vse mišice.

Resnica #3: Bolečino povzročijo mikro poškodbe mišičnih vlaken.

Mit #4: Če telovadite, prehrana ni pomembna.

Resnica #4: Dobre rezultate lahko dosežete le, če jeste zdravo (seveda nič ni narobe z občasnimi pregrehami).

Mit #5: Raztezanje pomaga pri zmanjšanju bolečine v mišicah.

Resnica #5: Raztezanje je potrebno za sproščanje mišic.

Mit #6: Načrt za trening mojega prijatelja bo tudi meni pomagal pri izgubi kilogramov.

Resnica #6: Načrti treningov morajo biti prilagojeni vsakemu posamezniku.

Mit #7: Trenirati morate tako pogosto, kolikor gre (tj. vsak dan).

Resnica #7: Počitki med treningi morajo skupno znašati od 2–3 dni (tj. nekje dvakrat na teden).

Mit #8: Treningi za moč (z utežmi) naredijo ženske mišičaste.

Resnica #8: Trening za moč naredi žensko telo bolj fit, učvrščeno in lepo oblikovano.

Mit #9: Nošenje neoprena med treningom pomaga pri kurjenju maščobe.

Resnica #9: "Učinek toplogrednih plinov" lahko škoduje vašemu zdravju.

Mit #10: Več maščobe izgubimo na tistih delih telesa, ki jih najbolj treniramo.

Resnica #10: Maščobo izgubljamo po vsem telesu enakomerno, tudi tam, kjer pretirano ne posvečamo pozornosti.

Poznate še kakšen športni mit? Zaupajte nam ga v komentarju pod to objavo na Facebooku.

Preberite še:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri