10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Bi morali pri počepu postaviti stopala skupaj ali narazen?

Bi morali pri počepu postaviti stopala skupaj ali narazen? (foto: Profimedia) Profimedia
8. 9. 2016

Odvisno, katere mišice oziroma mišične skupine želite bolj aktivirati, pravi BJ Gaddour, osebni trener in urednik fitnesa v reviji Men's Health.

Pri različnih variacijah počepov se spreminja raven aktivacije različnih mišičnih skupin.

Če stopala postavite v širino ramen (prsti rahlo navzven), se delo mišic enakomerno porazdeli. Toda že ko kolena pri spustu potisnete rahlo naprej, čez linijo nožnih prstov, bolj aktivirate kvadriceps. Manj gredo vaša kolena preko linije nožnih prstov, večja je aktivacija mišic zadnjice. Če postavite stopala bližje skupaj in so usmerjena naravnost naprej, pa se intenzivneje vključuje zunanji del sprednje stegenske mišice. In bolj široko stojite, bolj so obremenjene notranje stegenske mišice.

Preizkusite s streningom:
  • Goblet počep z stopali skupaj: 10 ponovitev. Počitek: 10-20 sekund.
  • Goblet počep s stopali v širini ramen: 10 ponovitev. Počitek: 10-20 sekund.
  • Goblet počep s stopali široko narazan: 10 ponovitev. Počitek: 1 minuta.

Naredite od 3 do 5 krogov.

Preberite še:

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri