To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
3 preprosta pravila, kako se znebiti maščobe na trebuhu
Slika 2/3

Primer intervalnega treninga

Vaje so razdeljene v dva sklopa. Med sklopoma si vzemite nekaj minutni odmor za hidracijo, po potrebi pijte tudi med vajami. Ponovitve in intenzivnost prilagodite glede na svoje sposobnosti, vendar se potrudite, da boste od sebe dali vse, kar zmorete.

Vaje izvajajte 30 sekund. Med vsako vajo 10 (ali 15) sekund počasi tecite ali kolesarite in globoko dihajte.

1. SKLOP VAJ:
- Visoka kolena (skačite tako, da kolena potiskate visoko k prsnemu košu)
- Plezalec (postavite se v položaj za visok plank in izmenično dvigujte kolena k prsnemu košu)
- Plank
- Stranski plank (Postavite se na desni komolec, noge naj bodo skupaj. Vrhnjo nogo dvignite v zrak in spustite nazaj.)
- Plank
- Stranski plank (leva stran)

profimedia

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri