utezi

Pretekel bom maraton, dosegla bom olimpijsko normo, treniral bom vsak dan … In drugi cilji, ki jih želite doseči, pa morda niso povsem realni.

Leto je naokoli in morda si želite zastaviti nove športne cilje, ki vas bodo spodbudili h gibanju in skrbeli za vaše zdravje. Odlična izbira, vendar dobro premislite, preden jih zapišete. Jih boste zares lahko dosegli v enem letu ali je to daljši projekt?

Začnite z analiziranjem preteklega leta. Vprašajte se:
  • Kaj vse sem dosegel v preteklem letu?

  • Ali so bili rezultati v skladu s pričakovanji?

  • Sem bil večkrat razočaran, ali sem dosegal cilje, ki sem si jih zastavil?

  • Sem se udeležil športne prireditve?

  • Sem preizkusil novo vadbo?

  • Kje sem lahko še boljši?

Odgovore si zabeležite in ugotovite, kje se nahajate v tem trenutku. Morda ste si že v preteklosti zastavljali previsoke cilje, zato jih sedaj lahko odkljukate le peščico. Ugotovili boste tudi, kje imate prostor za izboljšanje in česa še niste preizkusili, pa bi morda lahko v prihodnjem letu. To je tudi čas, ko lahko proslavite majhne in velike zmage, pazite le, da z nagrado ne boste spodkopali napredka.

V naslednjem koraku si zastavite nove cilje, za katere si boste prizadevali v novem letu. Morda so vaši dosežki spodbudili nove želje po boljših rezultatih, ali pa ste dobili popolnoma novo idejo, ki jo želite uresničiti. Vse zapišite v svoj koledar ali rokovnik. To bo spodbuda za dni, ko se vam ne bo ljubilo v telovadnico in se boste morali opomniti, zakaj pravzaprav počnete vse to. Upoštevajte tudi zgornja načela in stremite k dosegljivim stvarem, vendar naj vam bodo v izziv. Da boste vse tudi zares uresničili, že sedaj pripravite načrt, kako vam bo to uspelo. Če se pripravljate na maraton, naredite načrt treningov, tako da boste vključili tek in vaje za moč ter postopoma povečevali razdaljo. Tisti, ki bi radi shujšali, že kar takoj pobrskajte za dietami in se pogovorite z zdravnikom. Predvidite, kako bo izgledal vaš teden, torej kdaj bo čas za vadbo in kaj boste dali na krožnik.

Nazadnje poskrbite za okolje, ki mora biti spodbudno, da boste ves čas ustvarjali zdrave navade in ohranili motivacijo čez celo leto. Lahko poiščete prijatelja za trening, pospravite kuhinjo in prigrizke nadomestite z oreščki ter sadjem, se obdate z družino in bližnjimi, ki vas bodo spodbujali, si na steno nalepite spodbudne misli … To boste potrebovali predvsem v slabih dneh, ko vam bo spodletelo in se boste morali pobrati ter nadaljevati.

Preverite tudi: 

Sorodni članki

Preprečite uničevanje lastnih ciljev

Če se vam zdi, da niste nič bližje svojim ciljem, kot ste bili na začetku, morda sami sebi preprečujete, da bi jih dosegli.

Če želite oblikovati in obdržati navado, sledite tem petim korakom

Če zavestno želite oblikovati navado, kakršnokoli že, sledite tem korakom, ki vam jo bodo pomagali tudi ohraniti.

Kaj storiti, ko ne veste, kje bi se lotili vadbe?

Kadar se po dolgem času spet lotite redne vadbe ali pa s tem začenjate prvič, ni najlažje narediti prvih korakov. Tu je nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali vpeljati gibanje v...
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

5 stvari, ki jih morate vedeti, če bi radi hitro shujšali

Na trgu je ogromno izdelkov, ki pri preoblikovanju telesa obljubljajo takojšnje rezultate. In potem so tu še hitre, predvsem pa stroge diete. Pa je res mogoče zdravo izgubiti konkretno količino kilogramov v zelo kratkem času in potem to težo tudi obrdžati?
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Vadba za celo telo: Kombinacija počepa in planka

Naj bo tokratni trening drugačen - izvajajte le dve vaji in z njima razgibajte celo telo. Menite, da je izziv prelahek?
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri