10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
25 budističnih modrosti za mir v vaši duši
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice

Precenjena ali učinkovita vaja: Potisk z nogami na trenažerju

Precenjena ali učinkovita vaja: Potisk z nogami na trenažerju (foto: Shutterstock.com) Shutterstock.com
1. 5. 2015

Potisk z nogami na trenažerju je odlična vaja za krepitev nog. Če jo izvajamo pravilno!

Vendar kar osem od desetih ljudi vajo izvaja popolnoma narobe – stopala so na potisni plošči postavljena prenizko ali previsoko, pogosto preveč skupaj, ena najpogostejših napak pa je dviganje spodnjega dela hrbta od naslonjala. Če temu dodamo še preveliko obremenitev, z vsakim potiskom tvegamo poškodbo hrbta.

Kaj lahko naredite?

Za krepitev mišic nog izberite počep. S počepi pravzaprav okrepimo celotno telo, saj vaja zahteva aktivacijo stabilizatorjev trupa. Naprednejši nadaljujte s počepom z obremenitvijo (utež držite v višni prsi pred seboj) ali pa se lotite počepa na eni nogi.

Če pa se tudi ob klasičnih počepih rade pojavijo težave z bolečinami v spodnjem delu hrbta, se bo veliko bolje naučiti počepa na eni nogi v položaju izpadnega koraka (t. i. bulgarian split squat). Pograbite uteži, se postavite pred klop, eno nogo z nartom naslonite na klop za vami, in počepnite. Gib je podoben kot pri klasičnem počepu.

Več: Vaja za ravnotežje, moč stegenskih mišic in jedra

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri