10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
10 razlogov, zakaj (ne) imeti aktivno dekle
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
Modrosti naših babic: vlaganje v kozarce in pripravljanje ozimnice
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša
6 znakov, da ste izjemno občutljiva duša

Vaja za ravnotežje, moč stegenskih mišic in jedra

16. 2. 2015

Po pripravljalni vaji in odlični vaji za zadnjico in trebušne mišice nadaljujemo s kraljem vseh vaj - počepom. Tokrat malo drugače.

Izvajamo počep na eni nogi v položaju izpadnega koraka (t. i. bulgarian split squat), kjer je druga noga zadaj, povzdignjena v opori (na klopi, stolu, pručki, robu postelje ...).

Vaja zahteva ravnotežje, gibljivost v kolčnem sklepu in moč stegenskih mišic, trupa ter zadnjice, hkrati pa je primerna tudi za tiste, katerim se ob klasičnih počepih rade pojavijo težave z bolečinami v spodnjem delu hrbta.

Počep opravimo v čim več pravilnih, zbranih ponovitvah, 6-15, če lahko več, dodamo uteži. Spust v poklek naj traja vsaj dve sekundi in eno sekundo dvig nazaj v začetni položaj.

Najprej ena noga, nato še druga, nato nadaljujemo z naslednjo vajo v celotnem sklopu, ki vam jo bomo predstavili prihodnjič.

Seveda vaje ne bomo začeli brez ogrevanja! Preden začnete, si oglejte video, kjer predstavimo pripravljalno vajo: Ogrevalna vaja in vaja za krepitev jedra in zadnjice.

Trening pripravila Mario Sambolec, strokovnjak na področju prehrane, trener in ustanovitelj blagovne znamke Feelgood, in Davor Sattler, osebni trener in strokovnjak za vadbo. Vaje prikazuje Neža. Video produkcija: Danijel Čančarević

Prihodnjič: Vaja za krepitev prsnih mišic in mišic ramen

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri