mohamed-nohassi-unsplash-tibetanci

Ljudje iz različnih starostnih skupin, ki so vsaj en mesec izvajali tibetanske vaje, pričajo o presunljivih rezultatih. Poskusite z vajami tudi vi in doživite izboljšanje na nivoju telesne gibčnosti, zdravja, notranjega miru in življenjske energije.

Vaje pomlajevanja vračajo vitalnost in življenjsko energijo, telo z redno prakso postaja bolj zdravo in elastično ter se sčasoma znebi toksičnih snovi. Po enomesečnem vsakodnevnem prakticiranju tibetanskih vaj, ki jih izvajate od 5 do 20 minut, lahko pričakujete izboljšanje na marsikaterem nivoju. Ljudje, ki so prej trpeli bolečine v križu in sklepih, stari nad 50 let, so po enem letu rednega izvajanja opazili, da so popolnoma izginile. Kaj ni to navdihujoče?

Poskusite z vajami in postanite eden izmed tistih, ki so pri sebi opazili naslednje pozitivne spremembe:

  1. Utrdilo in oblikovalo se je celotno  telo
  2. Mišice na rokah so bolj definirane
  3. Trebuh je postal bolj raven in trebušne mišice so postale vidne
  4. Dihanje se je poglobilo in v telo dovaja več kisika
  5. Pozornost je večja
  6. Lažje se je zavedati vseh svojih čustev in se z njimi soočiti
  7. Počasi, a vztrajno odtekajo odvečni kilogrami
  8. Fleksibilnost telesa se je bistveno povečala
  9. Hrbtenica je postala bolj prožna
  10. Težave z bolečinami v križu so manjše ali pa so popolnoma izginile
  11. Bolečine v sklepih so manjše ali pa so popolnoma izginile
  12. Vsesplošno počutje se je izboljšalo
  13. Potreba po popoldanskem počitku je minila
  14. Sveže počutje skozi cel dan
  15. Jutranje vstajanje ni več nočna mora
  16. Spomin se je izostril
  17. Proces staranja se je vidno upočasnil
  18. Manjša je dovzetnost za prehlade
  19. Spanje ni več problem
  20. Simptomi artritisa so izginili
  21. Večja je koncentracija
  22. Ravnovesje v umu
  23. Čakre so postale bolj pretočne
  24. Metabolizem se je izboljšal
  25. Tek ne predstavlja več hudega napora

Ljudje, stari med 20 in 60 let poročajo, da svoja jutra z veseljem pričakujejo, saj je to čas za vaje, ki jih napolnijo z energijo za cel dan. 

Strokovnjaki priporočajo, da 5 tibetancev izvajate vsaj enkrat dnevno, lahko pa tudi do trikrat.

Vsako vajo je dobro ponoviti 21-krat, če pa ste začetnik, zvišujte število ponovitev počasi.

Kako pravilno izvajati vaje, si preberite v članku Tibetanske vaje: 5 obredov pomlajevanja 

Video pa poglejte tukaj: Videovadnica - tibetanske vaje

Viri: care2, blissfulyogini, health guidance, fab after fifty, tapa talk 

Sorodni članki

Tibetanske vaje pomlajevanja

Pet tibetanskih vaj ali pet obredov pomlajevanja so preproste telesne vaje tibetanskih menihov, ki se že tisočletja prenašajo iz roda v rod. Tibetanske vaje pomlajevanja...

Tibetanske vaje: 5 obredov pomlajevanja

Čeprav sistem izgleda preprosto, je njegovo delovanje kompleksno in njegovi učinki intenzivni.

Pet "tibetancev"

Vadba joge zaneti ogenj v telesu in umu ter požene energijo skozi čakre. Pomaga uravnovesiti duha in okrepiti telo, da delujete bolj zbrano in modro, ste bolj zdravi in se...
Najbolj brane vsebine

7 ajurvedskih nasvetov za hujšanje in dobro počutje

Larissa Hall Carlson, učiteljica joge in specialistka za ajurvedo, ponuja 7 ajurvedskih nasvetov, da boste (po praznikih) lažje telo spet spravili v staro stanje in poskrbeli za dobro počutje.
Več...

Zakaj bi se morali odpraviti na sprehod v soju polne lune

Danes si privoščite nočni sprehod v soju polne lune. 
Več...

Hujšanje ne bo uspešno, če ne boste poskrbeli za 5 pomembnih stvari

Medtem ko se osredotočate na željo po izgubi kilogramov, pozabljate na pomembne stvari, ki vas lahko vrnejo na staro pot.
Več...

Najslabši nasveti glede prehrane po mnenju nutricionistov

Kadar se lotite diete ali pa se zgolj skušate prehranjevati bolj zdravo, verjetno dobite na tone nasvetov od prijateljev, družinskih članov in neznancev v spletu, ki z gotovostjo trdijo, da imajo prav. Zbrali smo nekaj pogostih napak, ki jim ne verjemite in jih ne izvajajte. 
Več...

Kako pogosto oz. kako dolgo morate telovaditi, da boste dosegli rezultate? (In kako to pospešiti)

Če ste takoj po novem letu odvihrali v fitnes, polni dobrih namenov, da boste trening postavili na prvo mesto, niste edini.
Več...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri