Preden zaspite, po službi, zjutraj, ko vstanete - na te položaje se spomnite vedno, ko potrebujete pomiritev. Ne potrebujete pripomočkov, le nekaj prostora.

Slika 1/5

Dobra stran joge je, da je namenjena vsakomur, saj si posameznik položaj prilagodi glede na svoje zmožnosti. To upoštevajte pri vseh vajah. Naredite toliko ponovitev, kot jih potrebujete za umiritev oziroma v položaju vedno ostanite tako dolgo, dokler ga še lahko nadzorujete. Pomembno je predvsem, da prisluhnete svojemu telesu.

VBOČEN IN IZBOČEN HRBET
Najprej se postavite na roke in kolena, hrbet naj bo raven. Vbočite hrbet in naredite nekaj globokih vdihov ter izdihov. Potem pa …

profimedia
Sorodni članki

Kdaj ste nazadnje očistili svojo podlogo za jogo? (+ recept za domače razpršilo)

Blazina za jogo je vaša najboljša prijateljica pri vadbi najsibo doma, v parku ali v studiju. S prenašanjem naokrog in rabo v javnih dvoranah pa kaj hitro postane tudi leglo…

Se moramo za uravnotežen način življenja odpovedati vsemu?

Moramo res iti na vse ali nič in se za uravnotežen življenjski slog odpovedati vsemu?

5 odličnih receptov za pripravo naravnih mask in mazil

Preizkusite blagodejne lastnosti medu in čaja z lepotnimi pripravki, ki si jih preprosto lahko naredite kar sami.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri