Če vas čaka napet teden poln obveznosti, se lotite naslednjih položajev, ki umirijo telo in dopustijo, da zadihate. Spomnite se nanje tudi v stresnih dneh.

Slika 1/6

Enega izmed najbolj osnovnih jogijskih položajev lahko izvajate tudi, kadar potrebujete premor med vajami ali zgolj umiritev. Je povsem preprost, a ima velik učinek.

1. Postavite se na kolena in roke.
2. Razmaknite pete.
3. Nagnite se nazaj, roke pa iztegnite daleč naprej.
4. Umirjeno dihajte in ostanite v položaju toliko časa, kolikor se vam zdi potrebno.

profimedia

Preberite tudi: 

Sorodni članki

VIDEO: Preprosta vaja, ki vas umiri v nekaj minutah

Za manj stresen dan poskrbite večer pred tem. Vzemite si nekaj minut, vsak dan, in naredite naslednjo vajo.

6 preprostih tehnik za premagovanje stresnih položajev

Se vam pogosto zdi, da samo tekate sem ter tja? Skrajni čas, da stopite na zavoro. Kako to gre? Povsem preprosto.

Tek in ravnotežje

Ne glede na to, kako se naša tehnika spreminja sorazmerno s časom našega prakticiranja teka, je stabilen korak vsekakor osnova, je čvrst temelj, ki bo našemu telesu omogočil, da…

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri