To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
To so astrološka znamenja, ki se bojijo ponovno ljubiti
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
Najlepše kolesarske poti v Sloveniji
5 slastnih pudingov s chia semeni
5 slastnih pudingov s chia semeni

5 zelo dobrih razlogov za vadbo (ki nimajo nič opraviti s hujšanjem)

5 zelo dobrih razlogov za vadbo (ki nimajo nič opraviti s hujšanjem) (foto: Profimedia) Profimedia
24. 2. 2018

Vadba vam namreč lahko tudi drugače spremeni življenje. Na boljše seveda. Tako ...

Več energije

Raziskava je pokazala, da imajo ljudje, ki imajo pretežno sedeče delo, a se redno gibajo, veliko več energije, v primerjavi s tistimi, ki se gibajo premalo ali sploh ne. Koliko gibanja to pomeni? Vsaj 150 minut zmerne intenzivnosti na teden.

Delo

Boljši spanec

Manjša študija iz leta 2010 je pokazala, da gibanje izboljša spanec. Pri osebah, ki so sodelovale v 16-tedenskem programu, ki je vključeval redno gibanje (aerobne vaje), se je spanec podaljšal v povprečju za 75 minut na noč. In to je le ena od mnogih raziskav.

Preberite tudi: Kako spanje s hišnim ljubljenčkom v resnici vpliva na spanec? 

Spanje

Pozitivno razmišljanje

Že 15 do 30 minut gibanja na dan ima pozitiven vpliv na duševno zdravje in razpoloženje človeka. Eden od razlogov: gibanje sprošča hormone sreče in deluje kot antidepresiv.

Par na dežju

Boljši spomin

Že dalj časa je znano, da se z gibanjem spomin močno izboljša. Zdaj pa je nova raziskava pokazala, da ima vadba do štiri ure po tem, ko se nečesa naučimo, pozitiven vpliv tudi na ohranjanje našega spomina – tega, kar smo se naučili.

Učenje

Daljše življenje

Za ohranjanje zdravja Ameriško združenje za srce priporoča vsaj 150 minut gibanja (zmerne intenzivnosti) v času petih dni ali 75 minut (intenzivnejša vadba) v treh dneh. Pri ljudeh, ki sledijo tem priporočilom, naj bi se (v primerjavi s tistimi, ki veliko sedijo), tveganje za srčno popuščanje zmanjšalo za 10 odstotkov, pri tistih, ki se gibajo še nekaj več, pa celo do 20 odstotkov.

Prijatelji

Preberite še: 10 filmov, ki vas bodo motivirali, da boste naredili korak naprej (brez dvoma) 

In preverite: Zakaj bi morali več časa preživeti v naravi (tudi pozimi)

Toplo vabljeni tudi na odlično predavanje

Predavanje bo 28. februarja.

Dotaknili se bomo prav teh tem. Kako vsakodnevno gibanje vpliva na naše sposobnosti in naše življenjsko pomembne organske sisteme kot so: živčni sistem, endokrini sistem, kostni sistem, mišični sistem, živčni sistem, krvno-žilni sistem,dihalni sistem.

Izpostavili pa bomo tudi nova  dognanja stroke o priporočilih glede zdrave gibalne aktivnosti in preverili, kako naš življenjski slog in stres vplivata na gibanje in rezultat.

Ter seveda slišali številne napotke, kako se spraviti (nazaj) v formo.

Udeležba na predavanju je brezplačna, zaradi omejenega števila mest pa je potrebna prijava prek obrazca, ki ga najdete v članku Predavanje: Kako (nazaj) v formo.



 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri