Kako merite učinkovitost vadbe? Po bolečih mišicah, boljši kondiciji, dosežkih? Morda bi lahko od rekreacije imeli več koristi.

Slika 1/4

Nekateri znaki vam povedo, da bi lahko od vadbe imeli več, kot ste v resnici odnesli, oziroma da morda počnete kaj narobe.

Ne izgubljate maščobe

Redno se gibate in večinoma jeste zdravo, nimate škodljivih navad, ki bi zavirale vaš napredek. Zakaj torej ne morete izgubiti maščobe na določenem predelu telesa?

V takem primeru je priporočljivo, da se o vadbi posvetujete s trenerjem. Morda izvajate napačno vrsto treninga ali pa vaj ne izvajate pravilno. Pod njegovim vodstvom bi morali (končno) opaziti rezultate. Ko se to ne zgodi, preverite še svoje zdravstveno stanje. Morda niste opazili, da vas pestijo določene težave, ki jih morda lahko odpravite sami, ali pa se o njih posvetujte z zdravnikom.

Vsekakor naj se sproži alarm, če ob pravilni prehrani in redni vadbi ne opazite rezultatov.

profimedia

Preverite tudi: 

Sorodni članki

Uporaba FMS metode pri rekreaciji in vrhunskem športu

S FMS metodo se ocenjuje učinkovitost gibalnega sistema (stabilnost in mobilnost), kar igra pomembno vlogo pri preventivi poškodb športnikov in rekreativcev, z zmanjševanjem slednjih…

Osnovni trening TRX

Z osnovami vadbe s pomočjo orodja TRX smo se seznanlili v prvem videu na…

Majhni namigi za bolj učinkovit trening

Za boljšo učinkovitost je včasih dovolj že majhna sprememba, ki jo dodate rutini. Tu je nekaj idej, ki jih morda še niste vključili.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri